• eemiilye

    Kan detta vara gravidsymtom?

    Hej på er!

    Är så förvirrad. Ska försöka hålla detta kortfattat.

    25/11-18 började mina bröstvårtor att ömma som dom alltid gör innan jag ska ha mens. Tyvärr har jag oregelbunden mens så kan inte veta alls när den kommer. Förra fredagen 7/12-18 gjorde jag ett graviditetstest och det visade negativt. Men nu har jag fått mensvärk (eller molvärk) och det brukar jag inte få förrän jag väl har mens. Så kan detta betyda något eller har någon det såhär och någon sedan fått sin mens??

  • Svar på tråden Kan detta vara gravidsymtom?
  • Anonym (EJ)
    eemiilye skrev 2018-12-11 19:28:03 följande:

    Hej på er!

    Är så förvirrad. Ska försöka hålla detta kortfattat.

    25/11-18 började mina bröstvårtor att ömma som dom alltid gör innan jag ska ha mens. Tyvärr har jag oregelbunden mens så kan inte veta alls när den kommer. Förra fredagen 7/12-18 gjorde jag ett graviditetstest och det visade negativt. Men nu har jag fått mensvärk (eller molvärk) och det brukar jag inte få förrän jag väl har mens. Så kan detta betyda något eller har någon det såhär och någon sedan fått sin mens??


    Mina första symtom var just molvärk! Kom from två-tre dagar innan beräknad mens och håller fortfarande i(vecka 6 nu) BM sa att molvärk lätt kan förväxlas med växtvärk som man kan känna av i början! Så jag hoppas för dig att du har samma som mig!:D lycka till och ta ett digitalt test när du är på max cykeln! Har också oregelbunden cykel (mellan 28-60 dagar) så brukar aldrig testa innan dag 40 ca!
Svar på tråden Kan detta vara gravidsymtom?