• Mille021

    BF april 2019 i Västerås?

    Hej!

    Är det någon mer här som bor i Västerås som har BF i april 2019? :)

    Jag väntar mitt första barn, är inflyttad till Västerås och jobbar i Sthlm så jag känner inte så många i Västerås men skulle gärna lära känna någon härlig person att hänga med under föräldraledigheten :)

  • Svar på tråden BF april 2019 i Västerås?
  • Gadda

    Jag ska flytta till västerås i februari och har beräknad födelse 9 mars. Känner ingen där...

  • kolabönan73

    Hej! Bor i Västerås och har beräknad BF den 9/3.

    Hänger gärna på! Dock är jag gammal, 45 år med två stora killar hemma och nu en liten på väg men min nya man som inte har barn sedan tidigare.

  • kolabönan73

    Hej! Bor i Västerås och har beräknad BF den 9/3.

    Hänger gärna på! Dock är jag gammal, 45 år med två stora killar hemma och nu en liten på väg men min nya man som inte har barn sedan tidigare.

  • kolabönan73

    Hej! Bor i Västerås och har beräknad BF den 9/3.

    Hänger gärna på! Dock är jag gammal, 45 år med två stora killar hemma och nu en liten på väg men min nya man som inte har barn sedan tidigare.

  • Bunny on speed
    Mille021 skrev 2018-12-15 09:27:49 följande:

    Hej!

    Är det någon mer här som bor i Västerås som har BF i april 2019? :)

    Jag väntar mitt första barn, är inflyttad till Västerås och jobbar i Sthlm så jag känner inte så många i Västerås men skulle gärna lära känna någon härlig person att hänga med under föräldraledigheten :)


    Har du varit på vattengympa för gravida på lasarettet?
    Bunnies, it must be bunnies!
  • Gadda
    Mille021 skrev 2018-12-30 10:17:37 följande:

    Gadda: Hej, vad roligt! Till vilket område? Jag bor i kristiansborg, delen nära city :)


    Jag ska flytta till Kajstaden och fyller 35 i april... Hur gamal är du? Har du barn?
  • Gadda
    kolabönan73 skrev 2018-12-30 16:28:04 följande:

    Hej! Bor i Västerås och har beräknad BF den 9/3.

    Hänger gärna på! Dock är jag gammal, 45 år med två stora killar hemma och nu en liten på väg men min nya man som inte har barn sedan tidigare.


    Det låter som om du kanske besitter kunskap om föräldraskap då ju:)
  • Gadda
    Bunny on speed skrev 2018-12-30 16:29:46 följande:

    Jag är beräknad i mars och träffar gärna folk!


    Ditt nick låter ju inte så lockande :P... Mitt var det första jag kom och tänka på :P
  • Bunny on speed
    Gadda skrev 2019-01-01 03:47:26 följande:

    Ditt nick låter ju inte så lockande :P... Mitt var det första jag kom och tänka på :P


    Ok, slipp då. Jisses.
    Bunnies, it must be bunnies!
  • kolabönan73

    Så är det nog ja ????


    Gadda skrev 2019-01-01 03:45:10 följande:

    Det låter som om du kanske besitter kunskap om föräldraskap då ju:)


  • kolabönan73

    Det skulle vara en glad gubbe, inga frågetecken!!!


    Gadda skrev 2019-01-01 03:45:10 följande:

    Det låter som om du kanske besitter kunskap om föräldraskap då ju:)


  • kolabönan73

    Det skulle vara en glad gubbe, inga frågetecken!!!


    Gadda skrev 2019-01-01 03:45:10 följande:

    Det låter som om du kanske besitter kunskap om föräldraskap då ju:)


  • Mille021
    Gadda skrev 2019-01-01 03:43:25 följande:

    Jag ska flytta till Kajstaden och fyller 35 i april... Hur gamal är du? Har du barn?


    Jag är 30 och detta blir mitt första barn.
  • Mille021
    kolabönan73 skrev 2018-12-30 16:27:20 följande:

    Hej! Bor i Västerås och har beräknad BF den 9/3.

    Hänger gärna på! Dock är jag gammal, 45 år med två stora killar hemma och nu en liten på väg men min nya man som inte har barn sedan tidigare.


    Hej! Jag är 30, men jag tänker att åldern brukar inte ha lika stor betydelse när man kommit förbi sin ?partyfas? och börjar bygga bo (och ändå mest vill prata typ renoveringar och barn haha).
  • Mille021

    [quote=79322533][quote-nick]Bunny on speed skrev 2018-12-30 16:29:03 följande:[/quote-nick]Har du varit på vattengympa för gravida på lasarettet?[/

    Hej! Nej det har jag inte, är det något du rekommenderar? :)

    Jag har hund så jag är ute och promenerar mycket, och kör lite gravidyoga hemma (finns jättebra program på youtube - tips!), och min sambo har även byggt ett gym i garaget där jag försöker styrketräna lite nån gång i veckan.

    Nån som gillar hundar och bor centralt och skulle vilja ses och gå en sväng nån helg? :)

  • Bunny on speed
    Mille021 skrev 2019-01-04 05:23:10 följande:

    [quote=79322533][quote-nick]Bunny on speed skrev 2018-12-30 16:29:03 följande:[/quote-nick]Har du varit på vattengympa för gravida på lasarettet?[/

    Hej! Nej det har jag inte, är det något du rekommenderar? :)

    Jag har hund så jag är ute och promenerar mycket, och kör lite gravidyoga hemma (finns jättebra program på youtube - tips!), och min sambo har även byggt ett gym i garaget där jag försöker styrketräna lite nån gång i veckan.

    Nån som gillar hundar och bor centralt och skulle vilja ses och gå en sväng nån helg? :)


    Massa gravida där, så bra sätt träffa folk tänkte jag. Men hittar tyvärr inte att någon grupp startar nu efter jul.
    Bunnies, it must be bunnies!
Svar på tråden BF april 2019 i Västerås?