• Anonym (Dejt)

    Vad gjorde ni på er första dejt?

    Vad gjorde du o din älskling på er första dejt?

    Vi skulle på restaurang o jag klädde upp mig och sminkade mig för det. När vi väl kom dit fanns inga platser lediga så vi gick o gick o gick... till slut hamnade vi på subway o han tar av jackan. Då ser jag att han bara hade jeans o en munktröja och där satt jag med kavaj o kjol.

    Tack o lov dömde jag inte hunden efter håren.

    Dejten var urkass men vi är ett par idag!

  • Svar på tråden Vad gjorde ni på er första dejt?
  • Annikattkatt

    Vi åkte iväg på hand motorcykel och körde runt stan i 2h. Vi pratade genom kommunikation i hjälmarna.

    Detta var sent i september, det var alltså svinkallt på kvällen. Men vi är tillsammans idag 1år senare och aldrig varit lyckligare :)

  • Anonym (M)

    Vi gick på ett café och pratade. Vi började klockan fyra på eftermiddagen och efter en stund ropade personalen att alla måste gå för att de stängde. Det hade flugit iväg fem timmar bara sådär utan att vi märkte det! Sen dess har vi fått två barn och firat silverbröllop.

  • rocker

    Vi hade träffats hemma och druckit kaffe några gånger därför att vi bodde grannar med varandra. Men på den riktiga dejten efter några veckor så åt vi middag på stan och gick på bio. Land of the dead,zombie filmen som kom 2005. Sedan följde jag med honom hem på kaffe och sov kvar. Sedan dess har vi varit ihop, blev 13 år i september :)

  • Anonym (14 år)

    Vi gick och fikade på Tefanis. Båda var förkylda, jag fick gå på toa och snyta ur mig mellan varven. Gifta sen 12 år nu ändå.

  • Anonym (Bajs)

    Han åkt hit och bjöd på en glass på stan, var väl inte tänkt som en dejt men det va första gången vi sågs. Medan vi går där med våra glassar börjar min då 8 månaders bebis mage att krångla, det blev ett bajsrally och de kommande 2 timmarna var det bara att stå och byta mysiga bajsblöjor, sen åkt han hem till sig. 11 år senare är vi gifta och har skapat två syskon till min nu 12 åring. Hur han inte kunde bli bortskrämd av de där trevliga blöjorna har jag aldrig förstått. 

  • Anonym (11 år sedan)

    Vi bestämde att mötas vid hans t-banestation, tog bussen hem till honom, pratade och hade sex. Han åkte med mig hem för att kolla att jag kom hem ordentligt. 

  • härärjag trorjag

    Vi var ute och gick, slutet på januari svinkallt, efter ett par timmar gick vi hem till mig; spelade tv spel, tittade

    På film och sen hade vi sex hela natten. 7 år senare har vi 2 barn, är gifta och köpt hus :)

  • Anonym (Sha na na.)

    Vi pratade, skrattade och knullade. På den vägen är det.

  • Anonym (Kär)

    Vi hade picknick i hans trädgård och sedan titta vi på film. 5 år senare är vi gifta och planerar att börja försöka skaffa barn inom ett år :)

  • Anonym (Sharon)

    Jag hade tänkt att det skulle vara ett ONS men han tänkte annorlunda. Han bjöd hem mig på middag 2 veckor senare och jag stannade hela helgen. 15 år senare är vi gifta och har barn.

  • Emmmm

    Vi möttes upp i ett centrum gick runt i en timme och snackade, åt hamnade på MC Donalds pga dålig fantasi, åkte hem till honom kollade på Onskan och låg och pratade/hade sex hela natten sen åkte jag aldrig hem igen! Nu är vi förlovade och väntar en liten kille i februari

Svar på tråden Vad gjorde ni på er första dejt?