• Anonym (TS)

    Wish erfarenheter?

    Jag vet att Wish gör att man slipper tullavgifter men jag har bara dåliga erfarenheter av företaget. Mina erfarenheter har tex varit att varan aldrig kom fram eller att den var i dåligt skick.

    Vad har du för erfarenheter ni som har köpt därifrån?

  • Svar på tråden Wish erfarenheter?
  • Anonym (Mm)

    Billigt skräp för en billig peng. Man får vad man betalar för :)

  • Anonym (TS)
    Anonym (Mm) skrev 2018-12-17 14:15:52 följande:

    Billigt skräp för en billig peng. Man får vad man betalar för :)


    Sant. Jag har handlat mkt på Ebay och där är min erfarenhet mkt mer positiv fast man kanske tänker att dom är likvärdiga.
  • Anonym (TS)
    Fjäril kär skrev 2018-12-17 14:17:12 följande:

    Handlat där i flera år och är alltid nöjd. Handlar både kläder och prylar.


    Vad bra, jag har aldrig testat kläder.däremot prylar
  • Anonym (E)
    Anonym (TS) skrev 2018-12-17 14:11:27 följande:

    Jag vet att Wish gör att man slipper tullavgifter men jag har bara dåliga erfarenheter av företaget. Mina erfarenheter har tex varit att varan aldrig kom fram eller att den var i dåligt skick.

    Vad har du för erfarenheter ni som har köpt därifrån?


    Jag har tagit Wish för vad det är och inte trott att alla bilderna ska vara helt korrekta etc. Så har ändå varit nöjd med vad jag köpt men insett att det inte är värt pengarna och att få produkter som ibland gett mig utslag (aldrig hänt tidigare). När det gäller kläder så blir det inte direkt billigare än om man köper billigt här. Kan inte motivera att något litet fraktas runt jorden på det viset heller... förutom i undantagsfall.
  • Anonym (TS)
    Anonym (E) skrev 2018-12-17 14:32:47 följande:

    Jag har tagit Wish för vad det är och inte trott att alla bilderna ska vara helt korrekta etc. Så har ändå varit nöjd med vad jag köpt men insett att det inte är värt pengarna och att få produkter som ibland gett mig utslag (aldrig hänt tidigare). När det gäller kläder så blir det inte direkt billigare än om man köper billigt här. Kan inte motivera att något litet fraktas runt jorden på det viset heller... förutom i undantagsfall.


    Utslag?! Vad hemskt. Vad var det för något?
  • Anonym (E)

    Ett par byxor och washitejp. Sakerna stinker kemikalier ibland så skulle inte beställa till barn.

Svar på tråden Wish erfarenheter?