• Anonym (Jag)

    Mitt ex och jag har bråkat om tidigare sexerfarenheter

    Jag är så ledsen, jag behöver skriva av mig... Jag har haft sex i en park när jag var 19 och onykter. Det är det denhär tråden handlar om, i princip.

    Jag och mitt ex är vänner och umgås ibland, idag när vi diskuterade (inget särskilt) men bråket startade då mitt ex nämnde av obetydande orsak att jag har haft sex i en park. Jag besvarade det med att *ja, jag tkr faktiskt själv att det var lite äckligt osv, nu är jag inte sån*. Varpå bråket startade, mer och mer...

    Till sist blev han argare o argare och började ropa också, säga att han inte kan vara vän med mig längre, han tycker att det är det vidrigaste jag gjort i mitt liv. Han kan inte ha sex med mig längre heller. *Nu har du förlorat din vän, jag kan inte umgås med dig längre, håll dina äckligheter för dig själv.* När jag släppte av honom hos honom (vi körde bil) så svarade han inte på mitt hejdå utan han visade långfingret när kan gick förbi bilen.

    Dethär var bråket i stora drag... Vet inte vad jag ska göra nu, känns som han förstört min dag nu då jag ska fira jul med min egna familj. :(

    Jag har hört tidigare när vi var tillsammans att han inte vill höra NÅGOT om några tidigare erfarenheter, men jag tänkte väl inte på det då, då jag spann vidare på ämnet, men de va ju han som började med att nämna det... :/ Vad är rätt o fel här??

    I en vinkel känner jag att han ska väl strunta i mitt förflutna, jag behöver väl inte bli kallad fula saker pga mitt förflutna, gjort är gjort liksom, dra om det inte duger liksom... Men en annan vinkel är att jag skulle behöva säga förlåt på något vis...

    Jag sade förlåt för att jag spann vidare på ämnet varpå han sade att *jag kommer aldrig förlåta dig, du kan förlåta dig själv för vad du gjort. Men jag kommer aldrig förlåta dig.*

    Vad tycker ni??? :(

  • Svar på tråden Mitt ex och jag har bråkat om tidigare sexerfarenheter
  • Anonym (G)

    Det är lika ok att män dissar kvinnor av sådana anledningar som att kvinnor dissar män när de får veta att han är oskuld.

    Därmed inte sagt att det är speciellt ok.

  • Anonym (Alice)

    Alltså, vad spelar det för roll vad som var "rätt och fel" här? Han låter ju som en rätt obehaglig person som reagerar sådär kraftigt, även om det handlade om ett ämne han egentligen inte ville prata om. Vill du ens fortsätta att ha honom som vän?

    Låt honom inte förstöra din julhelg. Försök släppa det där och hör inte av dig till honom just nu.

  • Anonym (Stina)

    Ditt ex är osäker i sin manlighet och har massa komplex. Han blir svartsjuk av att höra om dina tidigare erfarenheter och botar det genom att lägga över ångesten på dig. Mår du dåligt så behöver inte han. Det var inte det minsta äckligt av dig att ligga med någon i en park - låter som en typisk ungdomsgrej som man normalt kan skratta åt efteråt. Han önskar antagligen han hade gjort samma själv.

    Du verkar alldeles för insyltad i ditt ex om han får sitta och fördöma dina sexuella erfarenheter och du tar så illa vid dig att han sabbat din jul för det. Gör slut på riktigt - det är bara osunt och sitta och söka bekräftelse hos varandra som ni verkar göra. Sunkig jävla snubbe verkar det vara också.

  • EmberEyes

    Men vad ska du med en sådan i ditt liv?
    Vad spelar det för roll om du hade sex i en park? På vilket sätt har han rätt att döma dig? Om du skrivit "Jag våldtog en person i en park" så ja, då hade han haft all rätt i världen att tycka du är äcklig och säga upp kontakten, inte annars.

  • Miss Skywalker

    Varför ska du be honom om ursäkt för att du haft sex innan honom? Var han munk innan dig? Sluta med mesandet och var glad att slippa sopan..

  • Tecum

    Ditt ex är en osäker fjant och det kvittar väl vad en sådan tycker? Var glad att han är ett ex och inte din pojkvän, som vän är han inte heller mycket att ha om han börjar tjafsa om något han inte har med att göra.
    Du har inte gjort något fel, strunta i honom och låt honom ta första steget till en ev. försoning. Be absolut inte om ursäkt, du har som sagt inte gjort fel.

  • Anonym (Stina)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-12-25 17:34:47 följande:

    Jag skulle aldrig kunnat bli tillsammans med någon sådan eftersom jag tycker att det är för trashigt . Men bara sex , inga problem.


    /mvh killen som aldrig valt tjej i hela sitt liv och skulle bli överlycklig om någon valde honom. Bry dig inte TS. ;)
  • Anonym (why)

     Varför har du kontakt med ett ex? Varför har du sex med ett ex?

    Vad har ni för konstig vänslap där ni ska sitta och (nu, efter alla år?) diskutera era gamla sexupplevelser? 

    Vad glad att du är av med honom nu, släpp det och umgås inte mer med denna person. 

  • Anonym (Tjej54)

    Får dåliga vibbar ända hit....

    Klipp av helt nu när du har chansen och gå vidare. Otrevlig och trycker ner dig pga något gammalt skit.

Svar på tråden Mitt ex och jag har bråkat om tidigare sexerfarenheter