• Anonym (Trist)

    Ensam på nyår

    Hej!

    Finns det fler som blir ensamma under nyår? Kanske någon som är ensam med barn tom? Oavsett, jag blir ensam med mitt barn - skulle vara så otroligt trevligt att fira med några fler.

  • Svar på tråden Ensam på nyår
  • Anonym (Ensamvargen)

    Är också ensam på nyår och nästan alla andra högtider på året. Undantaget är själva julafton. Är lite anti allt som alla andra gör. Pga detta tackar jag alltid nej till alla inbjudningar. Detta är alltså helt självvalt.

  • Anonym (G)
    Anonym (Ensamvargen) skrev 2018-12-25 15:48:04 följande:
    Är också ensam på nyår och nästan alla andra högtider på året. Undantaget är själva julafton. Är lite anti allt som alla andra gör. Pga detta tackar jag alltid nej till alla inbjudningar. Detta är alltså helt självvalt.
    Samma här
  • Anonym (Ensamvargen)
    Anonym (G) skrev 2018-12-25 16:58:07 följande:

    Samma här


    Vi borde bli ensampolare!
  • Anonym (B)

    Tyvärr så ser livet ut så för en del, tjejen valde att separera så jag blev ensam under julafton och kommer va ensam under nyår. Så om någon bor i närheten så skulle de va skönt att inte va själv

  • Anonym (Varg)

    Jag förstår att ensamhet är svårt för människor. Men ni är ju många och platser som denna tråd är ju perfekt för er att finna varandra. Våga träffas, det kostar så lite.

    Själv är jag alltid fullbokad men skulle helst varit själv.

  • Anonym (Trist)

    Bor i huvudstaden. För egen del är det inte så farligt med ensamheten, men tänker på barnet. Om jag inte hade barn så skulle ensamheten antingen vara självvald. Hade varit mycket enklare, bara haka på någon ut med barn är det inte detsamma tyvärr. Folk i min omgivning ser det alldeles uppenbarligen som ett hinder.

  • Anonym (Lisa)

    Hej!

    Finns det någon som bor i Stockholmsområdet som skulle vilja hitta på nåt? Jag är också själv och har inget att göra tyvärr... 

  • TeenageFanclub
    Anonym (Lisa) skrev 2018-12-27 14:30:43 följande:

    Hej!

    Finns det någon som bor i Stockholmsområdet som skulle vilja hitta på nåt? Jag är också själv och har inget att göra tyvärr... 


    Hade gärna hängt på och bor tyvärr långt från Stockholm.

Svar på tråden Ensam på nyår