Jojjans skrev 2019-01-26 17:07:29 följande:
Ja jag tänker att det blir extra psykande för dig i den här gruppen där dom flesta är flera veckor längre gångna än dig. Jag som har BF i slutet av sep blir till och med frustrerad haha ^__^
Men ja, milstolpar hjälper en iaf att känna att tiden går framåt. BF är ju evigheter bort det kan man inte fokusera på...
Ja gud nej BF kan man verkligen inte fokusera på.
Men jag tror jag kommer få BF i slutet på september eftersom jag absolut vill snittas. Enligt appen är det vecka 4(3+2) nu =) Men har ändå lite milstolpar redan när jag tänker efter. Ska på introduktionsträff på min MVC på måndag, har inskrivning den 5:e och tidigt VUL den 15:e =)
Men jag var gravid en gång som tonåring gick då till vecka 14. Visste inte ens om att jag var gravid och hade total missat det om inte en sjuksköterska frågat och satt tankarna i rullning när en influensa inte gav med sig...Och än så länge har även denna graviditet börjat likadant inte en enda känsla.
Jag vet att jag har högt progesteron men känner inte alls av de i brösten som man ska göra vid högt progesteron. Jag är typ immun eller nåt:P