Tigerkvinna skrev 2019-03-02 17:40:37 följande:
Vi köpte åkpåse till vagnen, vi var inne föratt smygtitta på vagn. Men så såg vi att dom hade 60% rea på jätte fina åkpåsar föratt säsongen var slut. Så vi köpte en i sammet för 500 kr istället för 1800 =)
Så vi köpte mer föratt vara ekonomiska då man kommer behöva ha en åkpåse och med september bebis så behövs den ju ganska tidigt.
Har också en vision av att typ klara mig i dom byxorna jag köpte nu. Och vill köpa ett par hängslebyxor när jag får lite mer mage. Tycker det är såå charmigt med gravida i hängslebyxor =)
Smart att fynda saker som är på väg ur säsong! Och vagn kan man aldrig titta för tidigt på. Vi köpte en usel begagnad till dottern, tänkte "vagn som vagn". Men efter att ha avskytt dess (brist på) funktioner i ett år köpte jag min drömvagn och det är sån skillnad!
Daphodil skrev 2019-03-02 18:25:53 följande:
Smart att fynda saker som är på väg ur säsong! Och vagn kan man aldrig titta för tidigt på. Vi köpte en usel begagnad till dottern, tänkte "vagn som vagn". Men efter att ha avskytt dess (brist på) funktioner i ett år köpte jag min drömvagn och det är sån skillnad!
...vår nya är också begagnad förresten, så inget ont om återbruk