• Anonym (SCB)

    Skulle du vilja ha trekant?

    Ny omröstning, skulle du vilja ha trekant?

    Om det är MMF, FFM, FFF eller MMM spelar ingen roll i detta, inte heller vem som svarar.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja ha trekant?
  • Anonym (Tjej)

    Svarade ja men det beror verkligen på, i nästan alla fall så skulle svaret vara nej. Men under helt rätt omständigheter så.

  • Anonym (Kille83)

    Är en klart favo fantasi ???? frågan är om man vågar göra d utan att det kommer förstöra en relation tror d är en grej man gör som singel

  • Anonym (H)

    Hade trekant med min man och min vän och de slutade med katastrof då vännen fick känslor för min man och han o hon började träffas bakom min rygg. Så jag skulle råda de som har trekant att innan se till det inte är med någon person man står nära för de kan bli elände av det.

  • Anonym (Kille83)

    Det är det man är rädd för att någon får känslor för varandra så står någon utanför ! Gick ni isär ?

  • transparent

    Nej. För mycket att hålla reda på. Jag har fullt upp med en person.

  • Anonym (Nope)

    Nej, jag hade nog slagit ihjäl den tredje deltagaren.. Min sambo skulle nog vilja ha mig och en kvinna till, men jag hade nog som sagt slagit ihjäl henne och antingen honom med, haha! Han hade nog inte tålt om vi tagit in en man till heller.. Kort och gott, vårt förhållande hade tagit slut om vi hade haft trekant.

Svar på tråden Skulle du vilja ha trekant?