• Tilicum37

    Molvärk från äl-dag som hållt i sig. Gravid?

    Någon som vart med om liknande? Börjar bli bebis tokig.

    Jag och min partner har försökt nu i 4 månader att bli med barn. Äter våra kosttillskott,

    Räknar ut äl och använt oss av äl stickor. Vilket bekräftade denna månaden att jag hade äl. Så vi myste samma dag två dagar innan samt dagen efter. Hade en så otrolig värk i livmodern under samlag då äl stickorna visade på positivt. Så antar att det var pga av ägglosningen det gjorde ont vid samlaget.

    Nu är jag på äl+6. Haft som molande värk sen min beräknade äl dag.

    Samt mått illa. Kan det verkligen vara grav-symptom så tidigt?

    Värken avtog dock igår kväll och blivit mindre och mindre. Har bim om 10 dagar. När kan jag tidigast ta ett grav test?

    Förövrigt har jag inga andra symptom i varken bröst eller annat. Är det någon som haft såhär och sen har det visat sig att ni vart gravida?

    Hoppas så mycket..

  • Svar på tråden Molvärk från äl-dag som hållt i sig. Gravid?
  • Keabro

    Hur har det gått? ???? Jag är så nyfiken!

    Jag sitter i samma sits nu. Vi prickade in äl, både före under och efter glad gubbe på testet. Sen dess har jag haft känningar i främst vänster (vad jag tror är) äggstock. Senaste dagarna har jag både mått illa, varit yr och kännt väldigt intensivt i äggstocken.

    Nu är jag bara otålig till att få testa!

    Jag har ÄL + 7 idag och oregelbunden mens så vet inte exakt bim..

  • Tilicum37

    Jag har plussat svagt igår!! En dag innan bim. ???? håller tummarna för att det går vägen. Blir väldigt tveksam när det var så pass svagt .. så vet ej vad jag ska tro riktigt ????

  • Keabro
    Tilicum37 skrev 2019-01-08 09:44:51 följande:

    Jag har plussat svagt igår!! En dag innan bim. ???? håller tummarna för att det går vägen. Blir väldigt tveksam när det var så pass svagt .. så vet ej vad jag ska tro riktigt ????


    ÅH GRATTIS!! Vänta ett tag och testa igen, uppdatera gärna här sen :D
  • Keabro

    Min värk har ändrats sen jag skrev här sist. Och avtagit lite precis som du skriver. Det kändes i vänster sida (äggledare??) Från äl till ungefär äl + 7, sen ändrades molvärken och kändes inte bara i vänster sida utan i hela "tjejmagen" och inte lika intensivt.

    Har du bara haft molvärk i "tjejmagen" eller i någon sida?

    Hoppas att ditt plus fortsätter att vara ett plus! Jag ska testa mig på lördag

  • Tilicum37

    Det låter ju lovande ????

    Jag hade molvärk och sen har jag haft ont i högra äggledaren

    till och från. Håller tummarna för att du får ditt plus ????

Svar på tråden Molvärk från äl-dag som hållt i sig. Gravid?