flygrl skrev 2019-01-11 23:08:56 följande:
Ja, som sagt klart man vill se konflikter och lite lagom fulspel så man kan reta upp sig hemma framför TVn och även så vi har nåt att diskutera här i tråden. Men alla får ändå försöka hålla sig inom anständighetens gränser och inte börja mobba. Det e ungefär som att man gärna ser lite tuffa närkamper och intensivt spel i fotboll eller ishockey men det ändå finns regler att hålla sig till och inte va som helst får ske.
Ja, man hoppas ju Kim ska vinna tvekampen men tyvärr finns ju risken han åker ut trots sitt minst sagt goda självförtroende. Vi får se.
Stackars Masha förresten som råkade ut för två chocker i samband med toabesöket. Ja, kul med all aktivitet i tråden. Det ger extra krydda till själva TV-tittandet. Ja, som sagt så måste det finnas vissa gränser man inte får överträda i samspelet på Farmen.
Inger borde nog aldrig ha anmält sig till Farmen men hon insåg det tydligen för sent. Tyckte lite synd om henne för hon e rätt sympatisk i grunden.Jag förstår va för typ av män du avser i ditt resonemang och såna kan va mer än lovligt dryga, det håller jag med om. :/ Men jag tycker inte Göran verkar va den sortens snubbe. Fast det e för tidigt att säga nåt tvärsäkert. Time will tell.Jag gillar också Göran så här långt men vi får se hur han står sig i längden.
Tycker det e bra det e med nån lite äldre också som kan tillföra livserfarenhet och viss stadga. :)
Jag tycker ju också att det är roligt när det är lite äldre människor med i Farmen men hittills har dom äldre blivit såna som gärna trycker ner dom yngre efter ett tag och vill vara bäst på allt o de e jättetråkigt. Minns ni han som va äldre gråhårig som va så snygg? Minns inte namnet. Han va så himla hemtrevlig jättelänge men sen blev han storbonde och det steg honom åt huvudet, precis som många av dom andra äldre när de blir storbonde. Ett undantag va ju Niklas från Kalmar som vann ett år. ( förrförra året) (det va nog där den äldre gråhåriga snygga va me) iaf... Niklas va bussig, lugn och rättvis både som vanlig farmare och som storbonde.