• DixieDox

    Bf september 2019 - Skåne

    Hej!


    Undrar om det finns någon här med bf september 2019 som bor i Skåne? Om det redan finns en sån tråd och jag missat den, blir jag jätteglad om någon vill säga till.

    Bor i Skåne med min sambo, 28 år, gravid med första barnet, bf 13 september enligt NC. Dvs, fortfarande orolig att något ska gå fel.


    Vore kul att kanske ha kontakt i någon hemlig fb-grupp, eller bara snacka lite här på Familjeliv. 


    Hoppas det finns någon i liknande sits! :)

  • Svar på tråden Bf september 2019 - Skåne
  • Yohonney

    Hej hej!

    27 år gammal och bor i Skåne med min man. Plussade för 3 dagar sedan och detta blir 3dje barnet om det går vägen ???? beräknad 10e september! Har två pojkar, en som fyller 4 i mars och en på snart 8 månader ???? en fb-sida låter som en god idé men överväg att ha en för septemberbebisar i hela Sverige då jag märkt av egen erfarenhet att håller man bara sig inom Skåne så blir gruppen inte så aktiv tyvärr

  • DixieDox
    Kul med svar! Ja det finns en Sverigegrupp (som jag inte är med i än), men läste i andra tråden att du redan sett det nu. :) 

    Spännande med tredje barnet! Vilken vecka är du i? 
  • DixieDox

    ...Bf 10 september såg jag nu, då kan jag nästan räkna ut det själv. ;) Vet du förresten om man kan redigera inlägg/kommentarer man skriver här? Jag reggade mig idag och har inte koll på sajten än. 

  • Yohonney

    Nej ingen aning, reggade mig igår men fattar ingenting haha! När har du bf? Du har säkert skrivit det men minnet sviker mig ????

  • DixieDox

    Samma här, bara läst enstaka trådar innan som jag hittat via Google. Är ju sjukt stor sida med något röriga menyer, så nu som medlem äre svårt att hitta... :) Bf 13 september enligt Natural Cycles. Men kan säkert komma att ändras. Första barnet, så overklighetskänslan är hög (och rädslan att det inte ska gå hela vägen). 

  • Yohonney

    Ja jag håller med dig! Usch förstår oron, den blir inte bättre när man väntar 3an men man känner igen alla tecken och det är lugnande i sig ???? om du är sugen på att följas åt så hojta till

  • DixieDox
    Yohonney skrev 2019-01-05 11:48:07 följande:

    Ja jag håller med dig! Usch förstår oron, den blir inte bättre när man väntar 3an men man känner igen alla tecken och det är lugnande i sig ???? om du är sugen på att följas åt så hojta till


     Ja, vore kul att följas åt! :) Har kommit med i fb-gruppen (för hela Sverige) nu ikväll, finns du där?
  • DixieDox
    Yohonney skrev 2019-01-05 22:10:58 följande:

    Nej, jag vet inte vem jag ska kontakta eller hur jag söker efter folk på denna sidan haha


    Skriv ett privat meddelande till Apelsinpomelo, hon har skrivit några inlägg i tråden så om man klickar på hennes namn kan man skriva ett meddelande.


    Annars testa skriva ett privat meddelande till mig med ditt namn, så ska jag se om jag kan lägga till dig? :)

  • Yohonney
    DixieDox skrev 2019-01-05 22:26:54 följande:

    Skriv ett privat meddelande till Apelsinpomelo, hon har skrivit några inlägg i tråden så om man klickar på hennes namn kan man skriva ett meddelande.

    Annars testa skriva ett privat meddelande till mig med ditt namn, så ska jag se om jag kan lägga till dig? :)


    Tack ???? hoppas det finns plats kvar
  • DixieDox
    loulof skrev 2019-01-06 23:40:11 följande:

    Någon Som har startar en skånegrupp på Facebook än? Hade varit super roligt!


    Vi har inte startat en skånegrupp innan men Yohonney verkar göra det nu, hörs där! :)
  • Yohonney
    loulof skrev 2019-01-06 23:40:11 följande:

    Någon Som har startar en skånegrupp på Facebook än? Hade varit super roligt!


    Hej! Nu finns det en Skåne och angränsande län grupp, skriv ett meddelande till mig om intresse finns att vara med, den är självklart hemlig :)
  • Yohonney
    loulof skrev 2019-01-06 23:40:11 följande:

    Någon Som har startar en skånegrupp på Facebook än? Hade varit super roligt!


    Ja det finns, skicka meddelande om du vill vara med då den är hemlig :)
  • Belissa

    Hej! Skulle också väldigt gärna vilja bli tillagd i fb-gruppen! Skickat PM till Yohonney men inte fått svar. Tacksam om någon vill hjälpa mig.

Svar på tråden Bf september 2019 - Skåne