• Anonym (Undrande)

    Hur fort vill du att mannen ska komma?

    Frågan gäller när ni har penetrerande sex, hur länge tycker du det är lagom att han pumpar på.
    Motivera gärna ditt svar.

    Tack för att du tog dig tid!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur fort vill du att mannen ska komma?
  • Anonym (2-5)

    Röstade på 2-5 minuter, efter det så börjar det bli tröttsamt.

  • Anonym (J)

    Röstade på 10-20 minuter men verkar som det inte registrerades. Vi gillar att komma samtidigt och jag tycker det är tråkigt att komma med en gång när det är skönt, är ju trevligt att hålla lite på det då, så 10-20 minuter är lagom.

  • Eena

    Svårt att säga, jag tar ju sällan tid... Men röstade 5-10 minuter. Vill inte hålla på alltför länge, då tröttnar jag. Men alternerar gärna med andra aktiviteter så då blir det ju mer totalt.

  • Anonym (Fru)

    Jag vill ha blandad kompott. Gillar långkörare på upp till en timme med långsamt och sensuellt sex, snabba heta och hårda snabbisar på någon minut, när han bara hinner sticka in den innan han sprutar mig full av kåthet.

  • Anonym (40 min)

    Det tar genomsnittskvinnan 40 min att komma. Så om man inte har förspel innan så borde det ta den tiden

  • Cspot

    Inte under 30 minuter för mig, oftast mellan 40 -60 min på arbetsdagar. Längre genomkörare när vi är lediga och barnen är snälla och sover. En snabbis här är 10 min, men då är det bara analt som gäller = snabborgasmgaranti Flört.

  • Anonym (Kvinna31)

    Jag röstade 5-10 min men det beror ju helt på vem det är, storleken på kuken, hur kåt jag är, hur ofta man ligger osv.

    Den jag ligger med mest nu blir det mest snabbisar med. Han kommer lite för fort men det gör mig inte så mkt förutom vissa dagar... En annan jag ligger med mer sällan brukar jag hålla på med i flera timmar, men där varierar vi ju under tiden med massa annat och även bara ligger och småpratar mellan varven. När han väl ska komma så går det på ett par minuter.

  • Anonym (J)
    Anonym (40 min) skrev 2019-01-04 18:44:28 följande:

    Det tar genomsnittskvinnan 40 min att komma. Så om man inte har förspel innan så borde det ta den tiden


    Det lät länge.
  • Anonym (Man)

    Ofta har vi annat sex innan penetrerande sex. Jag kommer inom 5 minuter, är det för snabbt enligt er tjejer?

  • Vitalitet

    Man undrar inte varför Sverige är i botten när det kommer till hur mycket sex man har med varandra. Bara läsa i detta forumet om man vill se vad folk tycker. 

    Löjligt. 2-5 minuter hahaha. Sverige i ett nötskal. Lagom lagom är bäst.

Svar på tråden Hur fort vill du att mannen ska komma?