• Loppan8604

    Ser ni något streck?! Bild

    Hej!

    Vad ser ni? Något streck? Någon som fått de så här utan att vara gravid?

  • Svar på tråden Ser ni något streck?! Bild
  • ecbh

    Jag fick precis ett likadant streck men testade med RFSU?s testa tidigt. Söker desperat efter svar för vad det betyder?? Har BIM 7/1! När har du BIM?

  • Loppan8604

    Jag tog testet i morse med morgon urin. Vet ej när jag har BMI. Har hormonspiral. Ska opereras på onsdag så hade varit bra å veta va detta e. Blev gravid i augusti med en annan hormonspiral (som satt rätt) till läkarnas förvåning. Dock satt den i vänster äggledare som opererades bort. Jag e på dag 42 i cykeln men de e ju inte konstigt med spiral.

  • Loppan8604

    Jag tog testet i morse med morgon urin. Vet ej när jag har BMI. Har hormonspiral. Ska opereras på onsdag så hade varit bra å veta va detta e. Blev gravid i augusti med en annan hormonspiral (som satt rätt) till läkarnas förvåning. Dock satt den i vänster äggledare som opererades bort. Jag e på dag 42 i cykeln men de e ju inte konstigt med spiral.

  • Keabro

    Jag ser ett streck! Men när jag testade för någon månad sen med samma typ av test så fick jag ett svagt streck men var inte gravid.. tydligen vanligt med spökstreck på dessa clearblue. Så svar på din fråga: Ja, jag har tyvärr fått liknande och inte varit gravid :(. Men hoppas att du är det om det är det du önskar! :) Vänta någon dag och testa igen!

  • Loppan8604

    Har köpt hem fler tester så får vänts å se.... vet inte om jag vågar testa imorgon elller om ja ska vänta till söndag....


    Woopsie skrev 2019-01-04 18:51:52 följande:

    Jag tycker det ser misstänkt gravid ut faktiskt.


    Woopsie skrev 2019-01-04 18:51:52 följande:

    Jag tycker det ser misstänkt gravid ut faktiskt.


  • felicityporter

    Oj, detta test var negativt enligt mig. Är Clear Blue verkligen så dåliga? Tycker att jag hört fler som säger att Clear Blue gett falskt positiva/rejäla spökstreck men har bara testat med CB en gång själv så har ingen egen erfarenhet direkt.

  • Loppan8604

    Första gånge De händer mig med! Men men detta sista tar ja som negativt ja med. Men de andra har ett streck både nytestatv å nu.


    felicityporter skrev 2019-01-06 14:55:49 följande:

    Oj, detta test var negativt enligt mig. Är Clear Blue verkligen så dåliga? Tycker att jag hört fler som säger att Clear Blue gett falskt positiva/rejäla spökstreck men har bara testat med CB en gång själv så har ingen egen erfarenhet direkt.


  • Keabro
    felicityporter skrev 2019-01-06 14:55:49 följande:

    Oj, detta test var negativt enligt mig. Är Clear Blue verkligen så dåliga? Tycker att jag hört fler som säger att Clear Blue gett falskt positiva/rejäla spökstreck men har bara testat med CB en gång själv så har ingen egen erfarenhet direkt.


    Jag har fått spökstreck på just den modellen av Clearblue, så använder inte just den modellen. Dock så har jag köpt hem Clearblue digital där det tydligt står "gravid" om man skulle vara gravid. Aldrig hört något dåligt om dom testen och dom har sagt "Inte gravid" alla gånger jag testat och inte varit gravid.

    Hoppas på ett "gravid 1-2" i helgen! :)
Svar på tråden Ser ni något streck?! Bild