• Anonym (Sugfisk)

    Suger på oralsex(höhö)

    Vad tycker killar om ifall tjejeninte kan suga?. Jag har dragit på mig en kille som e helt omöjlig Jag kysser o slickar men just att suga funkar inte. Jag får inte ens in mer än toppen på ollonet i munnen. Vad gör jag med honom? Jag har alltid fått cred för att suga bra med andra killar. Med denna känns det som att jag fuskar nästan. Jag slickar o kysser så gott det går men jag känner mig otillräcklig.

  • Svar på tråden Suger på oralsex(höhö)
  • Annnaa

    Är den verkligen så stor att du inte får in den i munnen? Haha! Hur blir det om du försöker knulla med honom?

  • Tom Araya
    Anonym (Sugfisk) skrev 2019-01-06 04:25:40 följande:

    Vad tycker killar om ifall tjejeninte kan suga?. Jag har dragit på mig en kille som e helt omöjlig Jag kysser o slickar men just att suga funkar inte. Jag får inte ens in mer än toppen på ollonet i munnen. Vad gör jag med honom? Jag har alltid fått cred för att suga bra med andra killar. Med denna känns det som att jag fuskar nästan. Jag slickar o kysser så gott det går men jag känner mig otillräcklig.


    Ja, om det är för att han är för stor så går det ju inte, inte mycket att göra åt.
  • Tom Araya
    Anonym (Sugfisk) skrev 2019-01-06 04:25:40 följande:

    Vad tycker killar om ifall tjejeninte kan suga?. Jag har dragit på mig en kille som e helt omöjlig Jag kysser o slickar men just att suga funkar inte. Jag får inte ens in mer än toppen på ollonet i munnen. Vad gör jag med honom? Jag har alltid fått cred för att suga bra med andra killar. Med denna känns det som att jag fuskar nästan. Jag slickar o kysser så gott det går men jag känner mig otillräcklig.


    Tom Araya skrev 2019-01-06 20:26:10 följande:
    Ja, om det är för att han är för stor så går det ju inte, inte mycket att göra åt.
    Eftersom oralsex för mig är en viktig del av sexlivet är jag glad att just detta problem inte drabbat mig.
    Teknik går att lära, men får hon inte in den är det svårt.

  • Anonym (Sugfisk)
    Annnaa skrev 2019-01-06 12:48:35 följande:

    Är den verkligen så stor att du inte får in den i munnen? Haha! Hur blir det om du försöker knulla med honom?


    Ja anledningen till frågan e just frånvaron av sex
Svar på tråden Suger på oralsex(höhö)