• KEC93

    Bebisverkstad 2019

    Bebisverkstaden är igång! Slutade med cerazette 1/1-19 & fick min första mens 4/1-19.

    Hoppas på en bebis i slutet av 2019, men så fort kan det väll omöjligt gå?? Åååh, så sugen!

    Någon mer som har satt igång bebisverkstaden?

    Har ett barn som är under året som kom ut med snitt, någon som vet om det påverkar?

  • Svar på tråden Bebisverkstad 2019
  • toookig

    Hejsan vi försöker med nr 2. Har bim den 16e januari så har haft äl för några dagar sedan. Hur långt har du kommit?

  • KEC93

    Ååh kul! Enligt min kalender så ska jag ha ägglossning den 18:e! Men man vet ju aldrig så här efter pillerstopp, men jag hoppas på den 18:e ;)

  • toookig

    Okej, nä det förstår jag.. det jobbigaste för mig när ja slutade med piller för ett antal år sedan haha va att min mens blev oregelbunden ett tag :/ hur va det/gick det med första barnet?

  • KEC93

    Hon var faktiskt inte planerad, hon blev till när jag höll på att byt mellan piller.

    Men har ätit minipiller en gång innan i ca 5 år & då tog det 6mån innan mensen kom tillbaka efter stopp, nu så har jag ätit dom i 5 månader & mensen kom direkt så det känns ändå lovande :)

  • nathalieejj

    Yes! Här är det igång, äl va igår :) bim 31/1

  • ShaSha91

    Hej hej :)

    Försöker med bebis nummer ett.

    Positiv ägglossningstest 1/2,

    Sex- 31/1 & 2/2.

    Väntar in bim som är 17/2.

    Annars blir de jövligt bra födelsedags present för sambon som fyller år på bim dagen :)))))

  • KEC93

    Men åååh kul nathalieejj! Hur går det??

    ShaSha91: ååååh så roligt! Hoppas det tagit sig! Jag tror att jag kanske hade min första ägglossning för typ två dagar sedan, hade förjävla ont i ena sidan av tjejmagen... Min ägglossning & mens verkar inte ha kommit igång riktigt ordentligt än men man vet ju aldrig!

  • lindaochdaniel

    Hej hej!

    Vi är igång men nr 6!

    Men min kropp vill inte riktigt komma igång efter lillebror som vart ett i feb.

    Men jag nattammar fortf så det kommer nog snart. Har haft två mensliknande omgångar. Tror jag hade stegring på ÄL sticka i går. Hade ont i magen och ÄL flytningar. Så jg har bog ägglossning nu och ingen Karl hemma ???? han jobbar borta varannan vecka. Vi hade sex i söndags men tror icke de små rackarna överlever tills idag ???? men jag savar han får sjukskriva sig vid nästa ÄL så det blir nå bebisar ????

  • Blirdetsåblirdet

    Hejhej!

    Ska precis sätta igång med bebisverkstaden här. Har en son som snart ska fylla ett och vi slutade nattamma för ungefär två veckor sedan, just för att kunna skaffa syskon. I fredags fick jag tillbaka mensen, så nu är det igång!

    Sonen blev till på första försöket, så nog hoppas man att det ska gå fort denna gång också. :)

  • lindaochdaniel
    Blirdetsåblirdet skrev 2019-03-10 18:34:28 följande:

    Hejhej!

    Ska precis sätta igång med bebisverkstaden här. Har en son som snart ska fylla ett och vi slutade nattamma för ungefär två veckor sedan, just för att kunna skaffa syskon. I fredags fick jag tillbaka mensen, så nu är det igång!

    Sonen blev till på första försöket, så nog hoppas man att det ska gå fort denna gång också. :)


  • Anonym (S)

    Hejhej! Hur går det för er alla? :)

    Vi har en son som nu blir 13 månader, vi har inte riktigt försökt få syskon men inte heller varit försiktiga. Dock har inget hänt, förutom ett misstänkt väldigt tidigt missfall i oktober. Nu ligger jag dock här på soffan och misstänker att något är på gång. Vart konstig i magen ett par dagar, lite diffust illamående (om jag inte äter konstant dvs) och nyss ett blodsockerfall från en annan värld. Min mens är ganska så punktlig men har ingen större koll på äl. Ska köpa ett early-test och ta imorgon bitti, ska ha mens runt den 18:e enligt appen.

Svar på tråden Bebisverkstad 2019