• Anonym (Jesus)

    Ett kvinnligt perspektiv på analsex

    Om du kvinna har analsex:


    Har du det för husfredens skull eller finns det någon njutning för din egen del i att bli påsatt i röven? 
    Om du njuter, njuter du hela tiden eller varierar njutningskänslan över akten?

    Om du kvinna inte har analsex


    Beror det på att du har provat men ej gillat det?
    Beror det på att du vet med dig att du inte skulle tycka om det?
  • Svar på tråden Ett kvinnligt perspektiv på analsex
  • Anonym (Hej)

    Tycker det kan vara lite sexigt, men som svar på din fråga så väljer jag att njutningskänslan varierar över akten

  • Sharper

    Jag tycker det är otroligt skönt. Kan göra lite ont precis i början men då är det bara för min man att vara försiktig efter kanske 1 minut så är det över. Njuter sedan under hela akten. Ibland är det så skönt att jag nästan gråter.

  • Anonym (Inte för mig.)

    Har testat, tyckte inte att det var särskilt skönt, kändes som att vara supernödig.

  • Anonym (Hej)
    Anonym (Inte för mig.) skrev 2019-01-07 20:54:11 följande:

    Har testat, tyckte inte att det var särskilt skönt, kändes som att vara supernödig.


    Haha, det gör det. Känns som man inte vet om man ska bajsa eller inte hahah
  • Anonym (Olika)

    Jag kan gilla det och tänder på att göra det, men det beror ju lite på dagsformen, hur kåt jag är innan och vem det är. Jag kan inte hålla på hur länge som helst. Jag har dock aldrig provat med glidmedel så jag vet inte riktigt hur det är.

    Har hittills bara haft med 3 personer varav två lite mindre som gled in rätt lätt och smärtfritt och en lite större där det 8 ggr av 10 inte funkar att få in den för att det gör för ont.

  • Anonym (Gillar)

    När jag var yngre var jag helt övertygad om att jag ALDRIG skulle ha analsex. Tyckte bara att det verkade onödigt och äckligt. Testade en gång när jag var 19, men gjorde bara ont och jag förstod inte alls tjusningen.

    Nu är jag 35 och jag och min man har analsex ofta. Jag tycker att det är SÅ skönt - bara jag är uppvärmd, kåt och våt. Saknas nån av de ingredienserna kan det göra ont, men då säger jag nej eller så tar han det väldigt försiktigt tills det känns ok (eller så avbryter vi om det inte alls är skönt). Men som sagt, jag älskar det och tycker att det är både tok-skönt och sexigt.

  • Anonym (Kvinna 40 år)

    Jag tänder på tanken på analsex och skulle gärna ha det men det går inte. Det gör för jäkla ont hur jag än försökt. Och nej försök inte med att det gjorts fel etc. Även med en halv flaska glidmedel och LÅNG uppvärmning på alla sätt gör det om när kuken ska in även om det görs sakta och försiktigt. Jag har försökt typ 200 ggr... och nu gett upp.

  • DanneD

    En mans tanke. Att ge en kvinna analsex som tänder på det, det är helt fantastiskt. De kvinnor jag träffat som gillar analsex blir sjukt kåta av det. Min erfarenhet är de gärna vill utföra oralsex först för att jag ska bli våtare på kuken så att den glider lättare.

    Men tråden var för kvinnor.

    Men min tanke bara.


    En man med bra skägg och tatueringar. Kvinnor och rumpor är det bästa jag vet. Skicka PM så kan vi snacka om vad som helst.
  • Annnaa

    Jag har börjat ha analsex med min nuvarande kille för något år sedan och jag är i senare 30års åldern. När jag var yngre trodde jag inte heller att jag skulle tycka om det. Numera får jag de allra mest intensiva orgasmerna. Om lusten finns där, jag är riktigt kåt och uppvärmd så kan jag komma riktigt hårt och han kan ta i ordentligt utan att det gör ont.

    En sak som är lite lustigt är hur bra olika ställningar fungerar. Bakifrån och på rygg kunde jag slappna av och få in den ganska snart. Nyligen har jag lyckats rida honom med hans kuk där bak, men det tog ett tag innan jag lyckades. Är det bara jag som har den upplevelsen?

  • Tom Araya
    Annnaa skrev 2019-01-07 22:36:05 följande:

    Jag har börjat ha analsex med min nuvarande kille för något år sedan och jag är i senare 30års åldern. När jag var yngre trodde jag inte heller att jag skulle tycka om det. Numera får jag de allra mest intensiva orgasmerna. Om lusten finns där, jag är riktigt kåt och uppvärmd så kan jag komma riktigt hårt och han kan ta i ordentligt utan att det gör ont.

    En sak som är lite lustigt är hur bra olika ställningar fungerar. Bakifrån och på rygg kunde jag slappna av och få in den ganska snart. Nyligen har jag lyckats rida honom med hans kuk där bak, men det tog ett tag innan jag lyckades. Är det bara jag som har den upplevelsen?


    Nej, det är du inte ensam om att uppleva. Ett par tjejer har försökt rida mig analt, utan att lyckas, medan bakifrån och henne på rygg har funkat bra.
Svar på tråden Ett kvinnligt perspektiv på analsex