• Anonym (Chockad!)

    Chockad! (Fick reda på vad min man fantiserar om)

    hej alla!
    Behöver få ur mig lite tankar. Fick för två veckor sedan reda på vad min man fantiserar om och tittar på för typ av porr. och jag fick reda på det utav en slump. Inget han själv berättade för mig. han bad mig kolla en sak på hans mobil var av att jag såg historiken. Första gången som jag har sätt att han tittar på porr. vet dock att han gör det (precis som jag själv gör) men har aldrig vetat vilken typ då han inte viljat tala om det för mig. Nu vet jag varför och jag kämpar med mina känslor och tankar.
    Vi har varit tillsammans i två år och lever ihop sedan ett.

    Klistra in ett brev jag har skrivit. Dock inget jag ska ge honom utan det va mera för att skriva av mig. Så ni få ursäkta dåligt skriven text.

    Hur ska jag gå vidare och hur ska jag agera på denna infon? 
    Jag vet inte!

    Ok,,,, Hittade något på din mobil som chockade mig. Ha svårt att förstå och lite svårt att acceptera. Vilket skrämmer mig då jag har sätt mig själv som en öppen och frigjord person. Sedan så kom jag på att jag har ju faktist kollat på sådant själv. Dock inte aktivt sökt på det och det har hänt efter ett bra tags tittande på olika kategorier och att jag har slumpas dit så att säga. Och jag tro inte jag har varit nykter då heller? Svårt att komma ihåg.


    Har alltid sagt att det finns tre saker ?normala? saker som jag inte gör och det är spya, bajs och kiss. Vet jag sa det även till dig i början så förstår bättre varför du inte har sagt något. Ändå finner jag mig själv att i tanken tänja på min gräns då jag fick reda på detta. Om det är något du vill uppleva,,, vet dock att jag frågade dig en gång om du skulle vilja uppleva det du fantisera om och tittar på och du svarade ?nej,,, det tror jag inte?


    Jag förstår bättre nu varför du inte har viljat säga när jag har frågat. Varför du har undvikit frågan. Lätt att bli dömd. Dock blir du inte dömd hos mig. Bli även lite ledsen att du inte litar på mig så pass mycket. Att du inte vågar. Varför? Är du rädd för att bli dömd, rädd att jag ska känna äckel och avsky? Tro det hade varit en ?normal? reaktion. Dock är inte jag normal.  


    Som sagt, jobba med att acceptera. Både hos dig men även mina egna tankar och känslor. Den värsta chocken har lagt sig. Tror dock att det mesta utav chocken handlar om att det inte är det ?normala?, att det inte vad något jag väntade mig eller kunde tänka mig. Och nu sitter jag här och som sagt, kommer på mig själv att tänja på min egen gräns. Du vet att det inte finns mycket jag inte skulle kunna göra eller tänka mig att prova. Dock har kiss aldrig varit en utav de sakerna. Men jag är villig att överväga att testa. 


    Hur vill du ha det i så fall? Jag på dig eller du på mig? Vill dock inte ha det över halsen. Så huvud, ansikte och framförallt mun är helt uteslutet.


    Jag har många tankar som snurrar och önskar att jag kunde prata med någon, prata med dig. Men jag vet oxå att det inte är läge än. Vet ju inte om det jag såg av misstag va en engångsgrej eller om det sker regelbundet. Vet inte hur ofta du tittar på porr men jag tror inte det är ofta då det är första gången jag ser något. Vet inte om jag har rätten att låta dig veta att jag vet heller. Tänker att är det inget du vill berätta för mig så har jag häller inte rätten att veta. Och ändå fick jag veta. Vet inte hur jag ska hantera det eller vad jag ska göra med infon. Vilket är bäst? bara vara tyst och hoppas på att du en dag släpper in mig, släppa mig så pass nära, lita på mig så pass mycket. Eller om jag ska ?fiska? dig till att säga något.Ska jag bara ta upp att jag vet? Jag vet inte. tankarna är många och jag har svårt att sytera dom.

    Synpunkter uppskattas!
    Undanbedje dock elaka komentarer.
    Tack!

  • Svar på tråden Chockad! (Fick reda på vad min man fantiserar om)
  • Anonym (al)

    Bara för att man tänder på något i fantasin så betyder det verkligen inte att man vill uppleva det i verkligheten.

  • Anonym (Inte så farligt)

    Först: alla vill inte leva ut sina fantasier, utan att de stannar som just fantasier. Är du säker på att han vill ha kiss-sex eller har du dragit på stora trumman och blivit för dramatisk, utan att veta? Jag vill t ex inte leva ut en del porr jag kollar på, utan det får stanna just på skärmen.

    Sen: kiss känns i min värld inte så farligt, så länge jag inte måste ta det i ansiktet. Och då är jag ganska så äckelmagad. Steget mellan kiss och spya/bajs är i min värld ENORMT. Uurk. Kissa på varandra kan man göra i duschen, så är det hyfsat fräscht, enligt mig. Men full respekt om du ej vill, du ska lyssna till dig själv. Men man kan ju också prova en gång och se hur det känns? :)

  • Anonym (Jenna)

    Kan å ena sidan förstå din reaktion och att du känner dig chockad! Å andra sidan så tycker jag att ens porrtittande är något väldigt privat. Min man skulle nog bli väldigt förvånad och chockad om han visste vad jag kan titta på!
    Vad man tittar på i porrväg behöver inte heller spegla vad man IRL tänder på. Jag kan kolla på vissa grejer av ren nyfikenhet.
    Om man är van porrtittare så är det nog också lätt att man töjer på gränserna och börjar kolla på mer "extrema" saker när "vanligt" sex blir trist att titta på.

    Så tycker inte att du på något vis ska konfrontera honom!!

    Så länge min man inte kollar på barn- eller djursex så får han titta på vad han vill!

    Om det är något du vill prova själv när du har funderat och chocken lagt sig så kan du själv initiera det lite försiktigt, om du inte vill det så låt det bara vara..

  • Anonym (Lugna bananer)

    Tror du drar på tok stora växlar och överanalyserar läget. Fantasi och verklighet ligger längre ifrån varann än man tror. Låt din man bestämma om det här är något han vill dela med dig eller lämna till sin fantasi. Tvinga inte fram det ur honom.

  • Anders 386

    Otur att du upptäckte det. Jag tycker att alla har rätt att fantisera om vad som helst - men man väljer själv vad man vill dela med sig av. Jag har själv massor av fantasier som jag vet att min fru mår bäst av att inte känna till, och det är så det ska vara. Man behöver inte dela med sig av allt. Jag förmodar att min fru också har fantasier som hon inte berättar för mig. Jag tycker det är så det ska fungera. Att fantasierna finns betyder inte att man förväntar sig att partnern ska gå med på en massa saker som hen finner obekvämt. Sexlivet ska innehålla dom komponenter som båda tänder på. Resten får man behålla som just fantasier. 

  • Anonym (Chockad!)

    Först; tack för era svar!

    Är själv inne på samma barna. Fantasi och verklighet ÄR två olika saker. Det vet jag. Och jag har alltid varit väldigt tydlig med att man måste få ha ett eget sexluv, titta på porr eller vad som nu tänder än. Och det är ju inget olagligt han tittar på. Och jag skulle ju inte veta. Tanken har inte varit att konfrontatera då det inte finns en anledning till det.

    Blev som sagt bara lite chockad då jag inte förväntade mig det utav honom.

    Han är väldigt mycket vanilj i verkliga livet vilket jag inte är och jag har fort tona ner mig rätt mycket för att vi ska macha så att säja. Han anstränger sig för min skull i sängen, det vet jag. Så dom sagt, blev lite tagen påmsängen utav den vetskapen.

  • Anonym (K)

    Googla anala våldtäktsscenen i Irréversible. Mitt favoritsällskap när jag onanerar. Inget jag är sugen på i verkligheten dock...

  • Anonym (silver)

    Det säger en hel del om en person har sjuka och riktigt avvikande fantasier.
    Ingen normal människa tänder på ex kiss, bajs, djursex
    En normal människa blir äcklad av sådana saker.

    Det är helt självklart att du måste konfronterar och riktigt reda ut det hela med din man.

  • Anonym (Bill)
    Anonym (silver) skrev 2019-01-08 17:23:51 följande:

    Det säger en hel del om en person har sjuka och riktigt avvikande fantasier.
    Ingen normal människa tänder på ex kiss, bajs, djursex
    En normal människa blir äcklad av sådana saker.

    Det är helt självklart att du måste konfronterar och riktigt reda ut det hela med din man.


    Ja, håller med. Liksom sex mellan två av samma kön. Och oralsex - det är liksom inte tänkt att man ska vara där med munnen. Porr är också onormalt. För att inte tala om analsex. Och sexleksaker. Har t.o.m. hört talas om att vissa pillar varandra i rumpan - fy vad äckligt. 
    Det är inget för normala människor att hålla på med. Alla som håller på med sånt är sjuka människor. Sex är kuken i fittan - Punkt!
  • Anonym (silver)
    Anonym (Bill) skrev 2019-01-08 17:47:09 följande:
    Ja, håller med. Liksom sex mellan två av samma kön. Och oralsex - det är liksom inte tänkt att man ska vara där med munnen. Porr är också onormalt. För att inte tala om analsex. Och sexleksaker. Har t.o.m. hört talas om att vissa pillar varandra i rumpan - fy vad äckligt. 
    Det är inget för normala människor att hålla på med. Alla som håller på med sånt är sjuka människor. Sex är kuken i fittan - Punkt!
    Är du efterbliven på nåt sätt?
    Det är en jävla skillnad på normal sex och att tända på urin, avföring och djursex, tycker du inte det?
Svar på tråden Chockad! (Fick reda på vad min man fantiserar om)