• Anonym (Queen)

    Hetro - har du någon gång blivit attraherad av någon av samma kön?

    Jag är väldigt hetro, älskar män!
    Blir inte kär i kvinnor, men vid ett fåtal tillfällen i livet så har jag mött kvinnor/tjejer som lämnat avtryck och man kan väl säga att viss attraktion har uppstått!

    Händer det er andra som också anser er helt hetro?

    Kan berätta om mitt starkaste minne..

    Det är säkert minst 15 år sedan! Jag stod och väntade på bussen. Ser på långt håll en tjej komma emot mig och slå sig ner på bänken i busskuren. Hon var några år yngre än jag, absolut inte den vackraste människa jag sett, mörkt lite lockigt hår till axlarna. Hon hade ljusa jeans, blommig blus, jeansjacka och röda träskor! Hon satt med tårna lite inåt och i knät hade hon ett sånt där enormt påskägg som hon öppnade och "pysslade" lite i.
    Hon var så fruktansvärt bedårande och jag kunde inte slita blicken från henne!
    Min buss kom och när jag gav henne en sista trånande blick innan jag klev på bussen så tittade hon upp och mötte min blick och fyrade av ett  leende och blottade en rejäl tandställning!

    Var ju inte så att jag blev sugen på att ligga med henne, men vet inte vad dessa känslor skulle kallas som jag kände när jag såg henne!?

  • Svar på tråden Hetro - har du någon gång blivit attraherad av någon av samma kön?
  • Anonym (Örhc)

    Är man, var vid ett tillfälle då jag arbetade med en annan kille som var tillfälligt inhyrd från ett bemanningsföretag. Han var lång, slank och väldigt mörk i hyn, nästan så mörk man kan vara.

    Av någon anledning blev jag riktigt sugen på honom, blev väldigt nyfiken på hur det skulle vara att suga och ha sex med en annan man och då specifikt med honom.

    Vet faktiskt inte var dessa känslor kom ifrån, men inget hände.

  • Anonym (Queen)
    Anonym (Örhc) skrev 2019-01-09 10:16:15 följande:

    Är man, var vid ett tillfälle då jag arbetade med en annan kille som var tillfälligt inhyrd från ett bemanningsföretag. Han var lång, slank och väldigt mörk i hyn, nästan så mörk man kan vara.

    Av någon anledning blev jag riktigt sugen på honom, blev väldigt nyfiken på hur det skulle vara att suga och ha sex med en annan man och då specifikt med honom.

    Vet faktiskt inte var dessa känslor kom ifrån, men inget hände.


    Har du känt så för någon annan kille efter det?
  • Anonym (Örhc)
    Anonym (Queen) skrev 2019-01-09 10:26:30 följande:
    Har du känt så för någon annan kille efter det?
    Inte riktigt så starkt, har känt liknande fast då har det oftast försvunnit rätt snabbt eller varit mycket svagare.
  • Anonym (A)

    Nja. Det har hänt flera gånger att jag ?fastnat? för en tjej. Det vill säga att jag tycker hon är väldigt fin (objektivt sett har de inte varit något speciellt utseendemässigt utan genomsnittliga tjejer) och har något väldigt speciellt som inte går att sätta fingret på. Kan beundrande stirra på dessa i timmar utan att tröttna. Dock har jag aldrig kunnat tänka mig att ligga, kyssa eller ens röra dom (eller någon tjej överhuvudtaget) på det sättet. Det är inte en SÅN attraktion.

  • Anonym (Queen)
    Anonym (A) skrev 2019-01-09 11:14:18 följande:

    Nja. Det har hänt flera gånger att jag ?fastnat? för en tjej. Det vill säga att jag tycker hon är väldigt fin (objektivt sett har de inte varit något speciellt utseendemässigt utan genomsnittliga tjejer) och har något väldigt speciellt som inte går att sätta fingret på. Kan beundrande stirra på dessa i timmar utan att tröttna. Dock har jag aldrig kunnat tänka mig att ligga, kyssa eller ens röra dom (eller någon tjej överhuvudtaget) på det sättet. Det är inte en SÅN attraktion.


    När jag funderar på vad jag egentligen skulle kunna tänka mig att GÖRA med en tjej som jag fastnar för, så vill jag kanske känna på hennes kropp (måste ju kännas mycket mjukare och kanske lenare än en man?), kanske kyssa henne, lukta på henne om hon luktar gott.. sen är det stopp, könet är inte intressant, vill inte (och kan inte) tänka så långt som till sex. Så det är absolut ingen sexuell attraktion.
  • Anonym (Örhc)
    Anonym (Queen) skrev 2019-01-09 11:31:07 följande:
    När jag funderar på vad jag egentligen skulle kunna tänka mig att GÖRA med en tjej som jag fastnar för, så vill jag kanske känna på hennes kropp (måste ju kännas mycket mjukare och kanske lenare än en man?), kanske kyssa henne, lukta på henne om hon luktar gott.. sen är det stopp, könet är inte intressant, vill inte (och kan inte) tänka så långt som till sex. Så det är absolut ingen sexuell attraktion.
    När jag hade mina "känslor" så handlade det väldigt mycket om just sex. Jag var inte intresserad av mys eller liknande.
  • Anonym (Mimmi)

    Ja jag kan känna en sorts attraktion till kvinnor men det har bara hänt tre gånger i mitt liv och en gång var det en särskild skådespelerska som jag föll för. En annan gång var när jag var kund på en arbetsplats och det var en äldre kvinna som jobbade där. Hon var så stilren och proffsig och hade ett särskilt kroppsspråk. Jag vet inte... jag brukar inte fastna för äldre män ens, tvärtom, hon hade något alldeles särskilt och jag var väldigt förvånad själv. Fantiserade faktiskt om (äldre) kvinnor ett tag efter det. Det enda gemensamma är nog att de ska ge ett proffsigt/självsäkert intryck, utseendemässigt har de inte varit lika.

    Precis som för ts så är det inte sexuellt, i alla fall inte i första hand. Vad som skulle hänt om jag kunnat utveckla det vet jag ju förstås inte. Nyfikenheten att göra mer hade kanske väckts.

  • Anonym (Ja en gång)

    Jag är man och blev lite kär i en annan man på en kurs, och blev väldigt förvånad över det men det gick inte att stänga av, och han blev tydligen förtjust i mig med för på kvällen så blev det lite fest och det blev lite grogg med mera och då började han stöta på mig men jag sa till honom att jag inte var intresserad samtidigt som jag kände mig lite kåt på honom men bad honom att gå. Men fan vad jag ångrar mig idag, kunde ju blivit en skön natt med oss två män.

Svar på tråden Hetro - har du någon gång blivit attraherad av någon av samma kön?