• Eclipse

    Känner inte igen mig

    Har på sistone inte riktigt känt igen min kropp, sedan en par veckor. Brukar sällan reagera på lukter men nu har jag flertalet gånger reagerat över att jag känner vissa dofter väldigt tydligt, kissar ofta och blir väldigt kissnödig fort, väldigt trött trots att jag framförallt senaste veckan sovit mer än vanligt, haft som små dragningar ner mot ljumsken. Osäker på när första dag senaste mensen var men vet hur många dagar det brukar vara emellan och då skulle den kommit igen nu mellan söndag till tisdag, men måndag är vad jag tror stämmer bäst utefter vad jag kommer ihåg. Dröjde till onsdag morgon dvs igår, bara som nå blodblandade flytningar, inget natten till idag och bara nå blodblandade flytningar idag. Inget ont i magen ännu men haft en tyngdkänsla i magen slutet på förra veckan. Till saken hör att jah äter minipiller men vet av mig att jag missat senaste månaden.

    Vet så klart att enda för att vara säker är ett gravtest men lite nyfiken på vad ni här inne tror ändå? Nojjig och bara lite sen eller gravid?

  • Svar på tråden Känner inte igen mig
  • Anonym (J)

    Du blöder och äter piller = inte gravid. Men det låter som att du vill vara gravid så du kanske borde slopa pillrena och diskutera det med din man.

Svar på tråden Känner inte igen mig