• Anonym (Knäpp)

    Åh jag blir galen

    Känt killen i 2,5 år.. vi har försökt dejta men han känner att om han inte blir förälskad på direkten så kommer det inte komma, känner dock attraktion.

    Jag har accepterat och gått vidare, vi gick vidare som vänner.

    Killen ringer mig flera gånger varje dag, ber mig ofta komma över , träffat mina barn 2-3 ggr (som ingen annan gjort)

    Vi råkade hamna i säng med varandra på hans initiativ. Han hänvisar ändock till förälskelsemeninge . Jag blir ledsen då han innan vi blev intima hävdade att han ville vara mer än vänner.

    Jag försökte kapa kontakten , ta avstånd , berätta hur jag kände och han står vid.

    Nu har vi umgåtts i några dygn, inget sex som överenskommet då vi sagt att vi bara ska vara vänner. Han lagar mat och gör gulliga saker. Vill gärna röra mig på något vis, krama mig, retas med mig..

    Idag säger han att han inte är ett bra sällskap och att han inte vill såra mig men att han aldrig kommer hitta någon vän som mig..

    gah jag blir galen.. det här är ju inte att vara vän enligt mig .. jag skulle aldrig ligga o kramas eller massera, röra på ett flirtigt sätt med en vän och speciellt inte av motsatta könet..

    han samtidigt uppmanar mig att dejta andra vilket han vet att jag är öppen för då han uttryckt sig som han gjort och han är öppen med att önska dejta andra (inte gjort än)

    Vad ska jag ta mig till??

  • Svar på tråden Åh jag blir galen
  • tankfull

    Du ska sluta träffa honom och gå vidare och träffa en underbar man som vill ha dig lika mycket som du vill ha honom.

  • Anonym (Usch)

    Bryt kontakten, snarast! Det kommer bara sluta med att du blir jätteledsen :/

  • Anonym (MSN 47)

    En knasboll till man ...

    Våga säga till honom ....antingen eller ?

    Ihop eller ingen kontakt alls.

    Du går sönder annars och han leker med dig. Gå vidare hitta nytt om han inte vill.

  • Anonym (Lekstuga?)

    Säg vad du känner, nu är ni kk-vänner typ eller? Han kanske är rädd att det blir för seriöst, prata igenom förväntningar ni har på varandra.

  • Anonym (Knäpp)

    Jag har försökt bryta med honom men har varit så svårt, lyckats kanske 1-2 veckor eftersom han hör av sig hela tiden ...

    vi har pratat tidigare pch kommit fram till att vi bara ska vara vänner och jag har försökt ge ultimatum och han svar blir då att han inte vill bryta kontakten men om jag mår bättre av det så ska jag göra det.. allt i mitt knä liksom. Såå sjukt jobbigt då han till en början varit en av mina bästa vänner :(

  • Anonym (A)
    transparent skrev 2019-01-11 07:02:00 följande:
    Undvik. Dejta andra.
    Det skulle jag göra, råder dig att göra så.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Knäpp) skrev 2019-01-11 06:56:08 följande:

    Jag har försökt bryta med honom men har varit så svårt, lyckats kanske 1-2 veckor eftersom han hör av sig hela tiden ...

    vi har pratat tidigare pch kommit fram till att vi bara ska vara vänner och jag har försökt ge ultimatum och han svar blir då att han inte vill bryta kontakten men om jag mår bättre av det så ska jag göra det.. allt i mitt knä liksom. Såå sjukt jobbigt då han till en början varit en av mina bästa vänner :(


    Han leker ju med dig, ser du inte det? Du är ett tidsfördriv tills något bättre dyker upp.

    Blocka honom överallt!
  • Anonym (Bara klipp allt)

    Klipp all kontakt. Titta inte bakåt alls. Sörj några dar och sen är du beredd att finna en man som vill ha dig lika mycket som du vill ha honom.

    Låt inte denna killen leka och trampa på dig mer.

Svar på tråden Åh jag blir galen