• Anonym (Venus)

    Minns du bästa sex i ditt liv?

    Berätta hur var det?

    Vad kännetecknade det bästa sexet för dig?

    Mitt livs bästa sex var med en pojkvän, som var alltid tänd på mig, vid vilken som helst tidpunkt kunde vi bara titta på varandra o fatta. Han hittade själv alla mina knappar och lärde sig väldigt snabbt vad som ger mig maximal njutning, var öppen för allt, tände på min njutning, och allt han gjorde på mig ledde ALLTID till klimax. Det var alltid het.

  • Svar på tråden Minns du bästa sex i ditt liv?
  • Anonym (Kk)

    Jag tänker ofta på första natten med mitt KK. Jag kommer aldrig glömma hur han tog tag i min jeansskjorta och slet upp den så min bh kom fram. Hur han tog ett kliv tillbaka, kollade på hela mig och gav mig komplimanger för min kropp. Hur han knäppte upp mina jeans och knuffade ner mig i sängen. Slet av mig dem och trosorna för att sedan slicka mig.. Sen hade vi sex heeeela natten och morgonen.

    Ahhh! Saknar honom..

  • Anonym (Venus)

    Trodde verkligen att denna tråd skulle ha lite mer liv hahaa

    Killar?! Era erfarenheter?!

  • Anonym (Åskväder)

    Han var den vackraste mannen jag varit med och en av de vackraste jag sett. Han satte på en skiva med musik som hade tema "magnifika åskväder" (jag avslöjar mig nu men, men) och samtidigt smattrade regnet mot rutan på riktigt ute i den mörka natten men vi hade det varmt och mysigt inomhus.
    Han var stor och stark och bar mig till sängen fast jag inte är så himla liten, det kändes lite extra härligt. Det var hela upplevelsen av hans fina kropp, musiken och det sköna sexet som gjorde det speciellt. Det kändes som att jag var onykter, som att jag flög eller flöt genom hela upplevelsen. 

  • Anonym (Paris)

    Lite klyschigt, men det var på ett rätt sjaskigt hotellrum i Paris ;) jag pluggade utomlands ett år och hade inte träffat pojkvännen, numera man på 3 månader. Tanken var att vi skulle se Paris den helgen men vi stannade mest på hotellrummet och hade sex ^^

  • Anonym (2)

    Har två fantastiska tillfällen.

    Den ena med min nuvarande man.

    Jag fastbunden med ögonbindel och han en wand. Det var i blrjan av vårt förhållande och vi höll fortfarande på att utforska varandra sexuellt. Den gången fick jag så många orgasmer att jag var tillfredställd i flera dagar.

    Andra tillfället var för länge sedan. Träffade ett ex ute och han följde med mig hem. När vi var tillsammans hade vi bara vanilj-sex. Vi var bara 16-17år då. Men iallafall så när vi träffades igen var vi över 20år ich hade båda mer erfarenhet. Han var dessutom stor och stark. Vi hade så het sex den natten. Han knullade mig mot väggen, mot diskbänken, i sängen, på golvet, soffan. Vi knullade så in i, och jag skrek av vällust.

  • Anonym (Venus)

    Egentligen ville veta vad ett fantastiskt sex innebär för män!:)))

  • Anonym (2)
    Anonym (Venus) skrev 2019-01-11 10:37:39 följande:

    Egentligen ville veta vad ett fantastiskt sex innebär för män!:)))


    För att veta om du är duktig i sängen eller?

    Då får du nog göra ett tillägg i din ts där det står ENBART FÖR MÄN!

    Lycka till!
  • Anonym (Andro)

    Funkar det även om man känner sig som en eller måste man ha k*k?

  • Anonym (/)

    Det var en av gångerna med Fröken Höger. Det är bara med henne jag haft sex. Räknas det?

  • Spaceman

    Jag tycker nog att det bästa sexet är när jag får tjejen att njuta riktigt ordentligt. När hon typ nästan skriker om att bli påsatt.

Svar på tråden Minns du bästa sex i ditt liv?