• Förväntanstid

    Vill du kunna radera inlägg som du själv gjort på Familjelivs forum?

    Skulle du önska att du hade kontroll över dina inlägg och kunde radera dem utan att behöva be admin om att radera enskilda inlägg? Du kanske råkade dubbel/trippelposta? Kanske skulle du våga posta eller fråga mer saker om du inte var rädd att inte själv ha kontroll över informationen? Kanske skrev du något någon gång i ilska som du tycker var onödigt eller skrev otrevliga inlägg i din ungdom som du inte längre står för. Rösta och diskutera.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du kunna radera inlägg som du själv gjort på Familjelivs forum?
  • Förväntanstid

    Ni (få) som vill att det ska vara som nu, är ni sådana som bara läser och aldrig skriver? Vad är anledningen till att det skulle vara som nu?

  • Aniiee

    Nja, är mitt svar på det.

    Jag ser ju lätt hur det kan missbrukas.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Joyho

    Och redigera i efterhand. Ibland blir det så mycket stavfel när man använder mobilen så då vore det skönt att kunna gå in och redigera texten man skrivit i efterhand.

  • En god vän

    Eller så gör man bara det innan man trycker på posta-knappen,


    Joyho skrev 2019-01-13 00:53:55 följande:

    Och redigera i efterhand. Ibland blir det så mycket stavfel när man använder mobilen så då vore det skönt att kunna gå in och redigera texten man skrivit i efterhand.


  • Förväntanstid
    Joyho skrev 2019-01-13 00:53:55 följande:

    Och redigera i efterhand. Ibland blir det så mycket stavfel när man använder mobilen så då vore det skönt att kunna gå in och redigera texten man skrivit i efterhand.


    Ja, det med :)

    Någon som har någon vettig orsak att inte kunna ta bort egna inlägg?
  • Nimzay

    Ja, jag tror det hade varit skönt ha kunna göra det ja. Och inte minst att kunna redigera sina inlägg som någon i tråden nämnde, iblanda upptäcker man i efterhand att man skrivit fel/konstigt eller också kommer man typ på fler saker som man skulle velat haft med i ett inlägg man redan skrivit. Tycker det hade varit bra ifall man kunnat ta bort och redigera inlägg iaf några minuter efter att man gjort inlägget.

  • Kermit1561

    Nej det är ingen bra idé. Trådarna blir hopplösa att följa när vissa inlägg försvinner eller ändras. Svar på sådana inlägg hänger i luften och sammanhanget saknas plötsligt.

    Små fel spelar ingen roll och är det nått större eller man ångrar sig är det bättre att förklara sig i ett nytt inlägg.

  • Förväntanstid

    Fler? Själv tycker jag inte det spelar någon roll om det ?saknas? något inlägg. När det gör det så finns det ju en god anledning; att det var olämpligt eller att skribenten faktiskt inte vill ha det där längre.

    Vi är en överväldigande majoritet som tycker att FL borde respektera de individuella rättigheterna över egna inlägg hos sina forumdeltagare, undrar om de själva varit medvetna om/tagit reda på dessa önskemål? Jag tror jag gör ett inlägg i förslagslådan.

  • Aniiee
    Kermit1561 skrev 2019-01-14 08:22:50 följande:

    Nej det är ingen bra idé. Trådarna blir hopplösa att följa när vissa inlägg försvinner eller ändras. Svar på sådana inlägg hänger i luften och sammanhanget saknas plötsligt.

    Små fel spelar ingen roll och är det nått större eller man ångrar sig är det bättre att förklara sig i ett nytt inlägg.


    Ja, och för att inte tala om alla inlägg som kommer ligga i ett par minuter, skapade endast för att slänga okvädningsord och värre på varandra.

    Det finns andra forum där det är problem på riktigt.
    I have a growing lack of disgust for you
  • LFF

    Nej eftersom jag ser vilka problem det skulle skapa. Det är bättre att folk tänker efter innan de postar något istället för att bli griniga över att de inte får de svar de önskar och därmed tar bort sina inlägg (bland annat)

Svar på tråden Vill du kunna radera inlägg som du själv gjort på Familjelivs forum?