• Anonym (hämnd)

    Vad har du gjort för att hämnas när du var förbannad?

    Hur har du hämnats när du blivit förbannad på någon?
    Dela med dig av din story!

    (Inlägg av karaktären att man inte ska hämnas undanbedes. Tack)

  • Svar på tråden Vad har du gjort för att hämnas när du var förbannad?
  • Anonym (vuxen)

    När jag gick i fyran så hällde jag tabasco i kompisens saftglas för hon hade trängt sig i kön.

    Som en normalfungerande vuxen har jag  insett att "hämnd" är ett förlegat koncept som bara omogna och idioter sysslar med.

  • Anonym (frenemies)

    Jag hade en frenemy i grundskolan, från ettan till nian. En dag när vi var mer enemies än något annat så satt hon framför mig på en lektion. Hon hade alltid haft ovanan att väga på stolen och ibland drattat på ändan, som de flesta barn gör då och då när det lär sig det här konststycket. Denna lektion drattade hon åter på ändan. Den enda som vet säkert om det är för att hon vägde över eller för att någon som satt bakom henne grep tag i karmen och rykte är jag.

  • Anonym (A)

    Jag har aldrig gjort, finns inget att vinna på det.

  • Anonym (Yasmin)

    Kastat använda plåster i ansiktet på den jag var förbannad på. {#emotions_dlg.djavulsk}

  • Anonym (hämnd)
    Anonym (vuxen) skrev 2019-01-14 00:27:09 följande:

    När jag gick i fyran så hällde jag tabasco i kompisens saftglas för hon hade trängt sig i kön.

    Som en normalfungerande vuxen har jag  insett att "hämnd" är ett förlegat koncept som bara omogna och idioter sysslar med.


    Märkte hon tabascon?
  • Anonym (hämnd)
    Anonym (frenemies) skrev 2019-01-14 04:51:54 följande:

    Jag hade en frenemy i grundskolan, från ettan till nian. En dag när vi var mer enemies än något annat så satt hon framför mig på en lektion. Hon hade alltid haft ovanan att väga på stolen och ibland drattat på ändan, som de flesta barn gör då och då när det lär sig det här konststycket. Denna lektion drattade hon åter på ändan. Den enda som vet säkert om det är för att hon vägde över eller för att någon som satt bakom henne grep tag i karmen och rykte är jag.


    Fick hon åka till sjukan?
  • Anonym (hämnd)
    Anonym (A) skrev 2019-01-14 10:00:42 följande:

    Jag har aldrig gjort, finns inget att vinna på det.


    Men du skrev inlägg i tråden som undanbads, det kan ju uppfattas som en slags hämnd. Typ  "Om du är dum och skriver dumma inlägg men undanber dig vissa svar så tänker jag ändå svara på detta sätt, för det är rätt åt dig"
  • Anonym (hämnd)
    Anonym (Yasmin) skrev 2019-01-14 10:28:30 följande:

    Kastat använda plåster i ansiktet på den jag var förbannad på. {#emotions_dlg.djavulsk}


    Hur reagerade personen då?
  • Anonym (Yasmin)
    Anonym (hämnd) skrev 2019-01-15 09:57:28 följande:
    Hur reagerade personen då?
    Fick väl panik typ, haha. Och sen efter en liten stund efteråt blev personen ääännu mer irriterande än vad hn vart förut, så väl det som ett slags tecken på att jag hade ?förklarat krig? mot honom på riktigt, hehe. Så i avskräckande syfte var det väl kanske inte den mest effektiva hämnden precis. Men kändes ändå skönt och lite kul att jag hade lyckats hämnas. Haha >:---)
  • Anonym (C)

    Många år sedan, på en möhippa. Hade en ouppklarad sak med blivande bruden och la kraftigt urindrivande medel i hennes kaffe. Ganska dumt då det kunde bara risk för njurarna men det tänkte jag inte på då.

Svar på tråden Vad har du gjort för att hämnas när du var förbannad?