• Anonym (mensbröst)

    Älskar du också dina mensbröst?

    Som en person med både små och nu även hängiga bröst (efter viktnedgång) ser jag äntligen nåt positivt med mensen, eftersom brösten fylls ut och blir spända och ömma vilket påverkar deras utseende. Mensbrösten är mycket fylligare och  större än annars och hänger inte lika mycket. Är vi fler som får små bröstlyft varje månad? Önskar ju att man kunde behålla dessa brösten jämt!

  • Svar på tråden Älskar du också dina mensbröst?
  • MammAmma

    Njae. Mina bröst blir ömma och hårda (och ja, därmed större och fastare) några dagar innan ägglossning och håller i sig ända tills mensen börjar. Tycker det mest är jobbigt, men har väl inte så små bröst annars heller :/

  • Cecese

    Nej, aj aj.... jag hatar mina bröst mellan ägglossning och mens. Visst dom sväller och blir fylligare vilket gör att ingen bh sitter bra och det gör bara ont dygnet runt. Inte tusan får jag nåt bröstlyft heller, de hänger lika mycket som annars och det syns ingen skillnad. Skillnaden känns bara genom att de blir ännu tyngre än annars och ömmar rejält. Men jag har ju inte små bröst så kanske därför jag inte upplever det som positivt. 

  • Anonym (Nej)

    Ingen skillnad på bröstens storlek. Gör bara ont och ömt.

Svar på tråden Älskar du också dina mensbröst?