• Anonym (...)

    långsamma forumvärdar

    ibland när man anmäler inlägg här så kan man få vänta flera timmar på att moderatorerna ska granska anmälningarna. Varför?!

  • Svar på tråden långsamma forumvärdar
  • Anonym (M)

    Antagligen för att dom precis som alla andra har ett liv?

  • Anonym (Skit)

    Jag har aldrig sett en moderator online.

    Det verkar vara de som får betalt och jobbar på sajten som plockar bort inlägg efter deras personliga åsikt.

    Har anmält inlägg och får svar om deras ?upprättelse? vilket är en massa blaha utan mening.

    När man mailar dom så svarar ingen så det är inte lönt.

    Sajten är dessutom oskyddad så vem som helat på samma nätverk kan logga in på ens konto och göra vad de vill.

    Hade det inte varit för att jag har blivit beroende så hade jag lagt ner för länge sen.

  • Anonym (...)
    Anonym (Skit) skrev 2019-01-14 19:32:52 följande:

    Jag har aldrig sett en moderator online.

    Det verkar vara de som får betalt och jobbar på sajten som plockar bort inlägg efter deras personliga åsikt.

    Har anmält inlägg och får svar om deras ?upprättelse? vilket är en massa blaha utan mening.

    När man mailar dom så svarar ingen så det är inte lönt.

    Sajten är dessutom oskyddad så vem som helat på samma nätverk kan logga in på ens konto och göra vad de vill.

    Hade det inte varit för att jag har blivit beroende så hade jag lagt ner för länge sen.


    samma här. Är också beroende tyvärr och det är en stor nackdel
  • Anonym (Minna)

    Har aldrig haft något problem med att få trådar bortplockade.

  • Forumvärd
    Hej!

    Vi hanterar ärenden allt eftersom det kommer in.
    Hur lång tid det tar är beroende på hur många ärenden som är i kölistan och allvarliga ärenden prioriteras.

    De flesta anmälda inlägg granskas inom ett par timmar och ytterst få ligger obehandlade längre än över dagen
    Vi är tacksamma för era anmälningar och  hanterar dessa så fort det bara går.

    Ha det gott
    Charlotte
Svar på tråden långsamma forumvärdar