• Anonym (Anonyms)

    Nån mer som stör ihjäl sig på sin partners spel/tv beroende??????

    Huuuur ska man lära sig leva med en person som man tycker är för mkt med sin telefon istället för att bry sig om familjen?

    Ok om man är i 20 års åldern (ursäkta) men vi är 40 år med flera barn i familjen...

    Nån som har samma ?problem?

    Vad ska man göra?

    Hur ska man göra för att bli förstådd?

    ????????

  • Svar på tråden Nån mer som stör ihjäl sig på sin partners spel/tv beroende??????
  • PurpleUnicorn

    Varför inte tala om att du tycker han sitter me telefonen för mycket? Har han spelat hela tiden under ert förhållande?

  • Anonym (Trött)

    Min sambo spelar dataspel eller kollar mobilen 90% av tiden hemma.

    Jag har sagt vad jag tycker, och han säger att han ska bättra sig, men inget resultat än.

  • Anonym (Alternativ)

    Är man utkonkurrerad av en mobil/ett tv-spel så bör man kanske fundera på hur intressant man är.

  • PurpleUnicorn
    Anonym (Alternativ) skrev 2019-02-10 00:30:00 följande:

    Är man utkonkurrerad av en mobil/ett tv-spel så bör man kanske fundera på hur intressant man är.


    Det beror ju på om han alltid spelat lr om han börjat me de på sista tiden..
  • Anonym (Lk)

    Istället för att känna dig kränkt och orättvist behandlad så borde du kanske fundera på varför din sambo gör som han gör? De flesta som kollar telefonen stup i ett är faktiskt olyckliga. Telefonen används som en verklighetsflykt. Kan det ligga en depression bakom? Stress? Jag tror inte det är så troligt att han blir uttråkad av dig eller era barn utan han är nog "bara" trött psykiskt.

  • Klassemannen

    *Suck* Är det någon mer än jag som stör ihjäl sig på att kvinnor inte lämnar män som fastnat i barn/ tonårsstadiet. Det finns massor av bra och ansvarstagande män där ute, ändå hänger ni fast vid hopplösa fall.

Svar på tråden Nån mer som stör ihjäl sig på sin partners spel/tv beroende??????