• Anonym (spellicens)

    Initiera analsex

    Jag skulle vilja ha lite tankar och råd från er vad gäller hur man bäst initierar och lär sig gilla analsex. Jag skulle vilja se om min fru kan njuta av det. Och med analsex avser jag här penetrerande analsex på henne.

    Vi testade det här för flera år sedan och jag skall erkänna att ingen av oss egentligen gillade det speciellt då. Det gav ingenting. Så varför försöka igen? Jag har inget riktigt klockrent svar på den frågan. Men det närmaste är nog att jag hemskt gärna vill utveckla vårt sexliv och hitta nya sätt att ge henne mer njutning och mer fantastiska orgasmer. Så är analsex värt ett nytt försök? Vet inte.

    Men jag har ju läst här att vissa kvinnor (rätt många faktiskt) inte tyckte om analsex först men sen vände det. Och nu älskar dom det. Det vore tråkigt om min fru skulle vara en av dom och att vi aldrig bottnade (!?) den här möjligheten ordentligt. 

    Så jag tänkte göra ett nytt försiktigt försök. Min fru tycker inte om att jag håller på runt hennes anal (smek) men samtidigt så är hon inte alls omöjlig för att testa nya saker. Även testa igen tidigare försök. Hon är ändå rätt öppensinnad i sängen tack och lov. Så jag tänkte testa igen och prata med henne om det. Inte tjata  på något sätt men föreslå lite försiktigt. Jag är rätt övertygad om att hon kommer att säga ja.

    Så då frågar jag er tjejer som lärt er att uppskatta penetrerande analsex. Vad är era råd? Hur tar vi oss dit på ett bra sätt? Massvis med glidmedel förstås. Att vara försiktig och ta det långsamt också. Mer? Är det en bra ide att börja med en analplugg istället för dildos eller min egen kuk? 

    Jag är egentligen inte intresserad av att själv knulla henne i analen utan vill se om hon kan lära sig att njuta mer av att bli dubbelt fylld. 

    Tacksam för tips och råd.

  • Svar på tråden Initiera analsex
  • Anonym (Freddiemannen)

    Smek henne där när du vet att hon nyligen varit på toa och gjort nr 2 och därefter duschat. Då känner hon sig nog säkrare på att det inte ska bli ofräscht. Sen, om hon visar att hon gillar dina smekningar, så kör in ett finger försiktigt. Tycker hon det är skönt så vill hon kanske utveckla det hela vid senare tillfälle. 

  • EmberEyes

    Jag tycker ju att det självklara första steget är att prata med din fru om det. Ta reda på om hon ens är intresserad av att introducera analsex i er repertoar.

  • Anonym (?)

    Varför är det jämt män som ska involvera analen i sexet? Hade hon velat detta så hade hon väl tagit upp ämnet själv. De flesta kvinnor avskyr analsex för det gör jävligt ont och delar inte männens fixering vid analen. Visst finns undantag men din fru har ju testat och tillhör inte dessa. Köp en klitorisstimulator istället, mycket mer intressant för de flesta kvinnor. Om det nu verkligen är hennes njutning du bryr dig om. Suck.

  • Anonym (Anders)

    Jag tycker att det bästa är om ni börjar med dig. Försök att lära dig att njuta av penetration av analen. Du kan börja med en mindre dildo eller buttplugg. Använd glidmedel och be din fru att försiktig smeka och börja tänja lite. 

    Jobba vidare med grövre saker och sen kan hon ha en strap-on.

    När du gillar det och ni provat det länge kommer hon säkert att vilja prova på sig själv.

    Nerver och njutningspunkter är större hos mannen eftersom analpenetrering stimulerar prostatan indirekt. Du kommer att få en större njutning an din fru.

  • Anonym (spellicens)
    Anonym (?) skrev 2019-01-15 09:45:39 följande:

    Varför är det jämt män som ska involvera analen i sexet? Hade hon velat detta så hade hon väl tagit upp ämnet själv. De flesta kvinnor avskyr analsex för det gör jävligt ont och delar inte männens fixering vid analen. Visst finns undantag men din fru har ju testat och tillhör inte dessa. Köp en klitorisstimulator istället, mycket mer intressant för de flesta kvinnor. Om det nu verkligen är hennes njutning du bryr dig om. Suck.


    Hon har redan en uppsättning med diverse vibratorer.

    Det är bara det att det mesta av det som hon idag njuter av är det jag som har initierat. Hon har aldrig initierat något nytt. Men däremot är hon gärna med på att testa saker jag föreslår. Därav min tanke.

    Visst - vi har testat analsex tidigare. Men iom att vissa kvinnor (behöver inte betyda att min kvinna är likadan) har svängt efter att ha testat igen...så vill jag inte låta möjligheten gå förlorad. OBS! Det här handlar inte om att jag vill njuta av att ha min kuk i hennes röv...utan bara se om det här ändå skulle kunna ge henne ännu starkare orgasmer. Kanske går det...kanske inte. 
  • Anonym (spellicens)
    Anonym (Anders) skrev 2019-01-15 10:03:42 följande:

    Jag tycker att det bästa är om ni börjar med dig. Försök att lära dig att njuta av penetration av analen. Du kan börja med en mindre dildo eller buttplugg. Använd glidmedel och be din fru att försiktig smeka och börja tänja lite. 

    Jobba vidare med grövre saker och sen kan hon ha en strap-on.

    När du gillar det och ni provat det länge kommer hon säkert att vilja prova på sig själv.

    Nerver och njutningspunkter är större hos mannen eftersom analpenetrering stimulerar prostatan indirekt. Du kommer att få en större njutning an din fru.


    Jo..jag har läst att många män njuter av att bli penetrerade i analen och du har säkert rätt i det du skriver. Men jag är inte intresserad av min egen njutning. Jag är helt upptagen med att hela tiden försöka utveckla hennes njutning, extas och orgasm. Det är allt. 
  • Anonym (spellicens)
    EmberEyes skrev 2019-01-15 09:42:40 följande:

    Jag tycker ju att det självklara första steget är att prata med din fru om det. Ta reda på om hon ens är intresserad av att introducera analsex i er repertoar.


    Jo...du har rätt. Och jag skrev ju det att jag ämnar göra det.
  • Anonym (Anders)
    Anonym (spellicens) skrev 2019-01-15 11:24:34 följande:
    Jo..jag har läst att många män njuter av att bli penetrerade i analen och du har säkert rätt i det du skriver. Men jag är inte intresserad av min egen njutning. Jag är helt upptagen med att hela tiden försöka utveckla hennes njutning, extas och orgasm. Det är allt. 
    Självklart ska du fokusera på din fru. Men om du börjar med dig själv så förstår du vad som krävs för att njuta av analsex och kan använda dina erfarenheter på henne. Du kommer veta exakt var och hur man penetrerar, hur det känns före efter toalettbesök, vad som krävs av hygien med mera.

    Du kommer att bli expert på analsex och dun fru kommer att njuta ännu mer.

    ...eller också inser du att det inte var så roligt och då får du hitta på nåt annat nytt roligt som hon kan njuta av - kanske wetsex eller att du ser på när hon har sex med andra.
  • Anonym (kvinna)

    Varför just analsex som något för hennes njutning? Får intrycket att detta kommer som en manlig idé från porren. Tänk också på vad som kan hända när man blir gammal och har töjt ut ringmuskeln - avföringsinkontinens är mindre roligt. 

    Är du verkligen fokuserad på hennes njutning är det väll en diskussion om fantasier mellan er två som behövs? Så att det inte egentligen är dina egna fantasier maskerade i en önskan att vara henne till lags. Hon kanske går loss på tantra eller något helt annat som fokuserar på hela kroppen. 

  • Sharper

    Min man gjorde det ganska enkelt för dig. Under akten tryckte han VÄLDIGT lätt mot analen på mig och frågade hur arg jag skulle bli om han tryckte in den. Jag hade aldrig varit i närheten av analsex tidigare. Men jag gillade det från första början. Hade han tagit upp det med mig före liksom hade jag troligtvis sagt nej. Kommer frågan När det är dags så att säga är jag mer positivt inställd till att testa saker :)

  • Anonym (spellicens)
    Anonym (kvinna) skrev 2019-01-15 12:03:19 följande:

    Varför just analsex som något för hennes njutning? Får intrycket att detta kommer som en manlig idé från porren. Tänk också på vad som kan hända när man blir gammal och har töjt ut ringmuskeln - avföringsinkontinens är mindre roligt. 

    Är du verkligen fokuserad på hennes njutning är det väll en diskussion om fantasier mellan er två som behövs? Så att det inte egentligen är dina egna fantasier maskerade i en önskan att vara henne till lags. Hon kanske går loss på tantra eller något helt annat som fokuserar på hela kroppen. 


    Det är inte enbart analsex som jag funderar på. Men det jag valde att ta upp här. Som jag skrev tidigare så initierar jag många olika nyheter i vårt sexliv och i de allra flesta fall gillas det av min fru. Vi har testat tantra och fattade inte grejen. Men även där så kanske vi skall ge det ett nytt försök. 

    Sen är det lite trist att man skall bli misstrodd i ambitionen att enbart fokusera på hennes njutning och istället ha en dold agenda som är egoistisk. Tråkigt.
  • Anonym (Anders)
    Anonym (spellicens) skrev 2019-01-15 12:51:08 följande:
    Det är inte enbart analsex som jag funderar på. Men det jag valde att ta upp här. Som jag skrev tidigare så initierar jag många olika nyheter i vårt sexliv och i de allra flesta fall gillas det av min fru. Vi har testat tantra och fattade inte grejen. Men även där så kanske vi skall ge det ett nytt försök. 

    Sen är det lite trist att man skall bli misstrodd i ambitionen att enbart fokusera på hennes njutning och istället ha en dold agenda som är egoistisk. Tråkigt.
    Tycker du gör bra i att fokusera på hennes njutning men analsex verkar vara kontroversiellt. Många tycker det gör ont andra anser att der är smutsigt. Om ni inte tidigare har stimulerat runt anus och njutit av det så verkar det inte vara nån ide då hennes känslor för anusstimulering är små.

    Prova själv och se hur det känns, smyg med en av hennes dildos till duschen och runka med den i röven.
Svar på tråden Initiera analsex