• Anonym (Ledsen)

    Hur stoppa död sambos iTunes-prenumeration?

    Ja, som frågan ovan. Hur stoppar jag mina döda sambos iTunes-prenumerationer?

    Vi hade gemensamma prenumerationer, som Netflix t.ex. som betalades via iTunes. Nu har jag inte råd att ha kvar dem då han oväntat gick bort förra veckan, men har inte tillgång till hans iTunes. Försöker hitta hur jag kontaktar dem om sådana frågor, men ingen lycka trots  intensivt googlande. Hittar bara till teknisk support. Har noll koll på Apple. Snälla, någon som vet.

  • Svar på tråden Hur stoppa död sambos iTunes-prenumeration?
  • Anonym (Babygirl)

    Först och främst vill jag beklaga sorgen. <3 jag hoppas att du kan hela dig själv i lugn och ro och kom ihåg att det får ta den tid det behöver och det finns hjälp att få.

    Angående det praktiska skulle jag föreslå att du kontaktar apples kundtjänst (som för övrigt är suverän) och be dom om hjälp. Om jag inte minns fel så stänger dom klockan 20.00, så du hinner fortfarande. All lycka till dig! Varma kramar

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Babygirl) skrev 2019-01-15 19:20:42 följande:
    Först och främst vill jag beklaga sorgen. <3 jag hoppas att du kan hela dig själv i lugn och ro och kom ihåg att det får ta den tid det behöver och det finns hjälp att få.

    Angående det praktiska skulle jag föreslå att du kontaktar apples kundtjänst (som för övrigt är suverän) och be dom om hjälp. Om jag inte minns fel så stänger dom klockan 20.00, så du hinner fortfarande. All lycka till dig! Varma kramar
    Jaaaaa, nu hittade jag ju när jag sökte på Apple istället, så dum jag är. Hjärnan är inte riktigt med. Tusen tack för din hjälp och dina vänliga ord. Stor kram!!
  • Sippan 81

    Du når Apple-support på 020100529.

    Dom kan säker hjälpa dig. Dom är jättetrevliga.

    Beklagar din sorg, hoppas påmsnabb lösning.

  • Anonym (Ledsen)
    Sippan 81 skrev 2019-01-15 19:57:53 följande:
    Du når Apple-support på 020100529.
    Dom kan säker hjälpa dig. Dom är jättetrevliga.
    Beklagar din sorg, hoppas påmsnabb lösning.
    Tusen tack fina du. Det löste sig.
    Kram!
Svar på tråden Hur stoppa död sambos iTunes-prenumeration?