• Sheltielife

    Följas åt till pluss! - 2019

    Tänkte kolla om de e några som vill följas åt till plusset nu under 2019? Hade en mindre grupp i en sådan här familjeliv tråd som följdes åt när jag blev gravid med blivande storasyster och skulle tycka de vore mysigt att få göra det även denna gången!

    Jag är 26 år och nu påbörjas syskon verkstad till bebis som är 7,5 månad gammal! Får se om de går fort och det blir ?pseudo? eller om de tar några månader att bli gravid!

    Har inte riktigt koll på min ägglossning ännu men skulle tippa att den är på gång inom någon vecka iaf då jag nu ikväll upptäckte ägglossningflytningar! Denna månad kör vi även på RR och vi får se hur det går :D använder oss även av äl tester och NC!

    Välkomna :)

  • Svar på tråden Följas åt till pluss! - 2019
  • Beengaah91
    Hej!
    Jag o sambon försöker med ett syskon till våran dotter på 2 år.
    Enligt min app skulle jag fått mensen idag. Men den har inte syns till än men den kan mycket väl komma i kväll eller om nån/nårra dagar. Men har inte haft nårra symtom eller nåt om jag skulle kunna vara gravid. Men man kan ju alltid hoppas. Men de enda jag har lagt märket till är att jag har ökade flytningar. När jag väntade dottern så hade jag ont i brösten och ont i magen. När jag fick reda på att jag var gravid med henne var jag redan i v5. Hon e verkligen vårt mirakel :D

    Så man kan ju alltid hoppas :D

    Jag är 27 år (blir 28 iår) och sambon 28 år (blir 29 iår)
Svar på tråden Följas åt till pluss! - 2019