• elinile

    Hatar min kropp, hatar mitt beroende, mår skit...

    4-barnsmamma, 38 år, 154 cm lång, drygt 70 kilo tung... känns som jag har noll tid till träning, jobbar bara dryga 40% men en del kvällar o helger.

    Vräker i mig sött o onyttigt VARJE dag, inte minst på jobbet där det finns en massa gott att köpa. Jobbar i en ICA-butik. Vi snackar munkar, wienerbröd, kakor, godis... VARJE dag jag jobbar.

    Gör försök att ändra min kost, men det håller max ett par dagar, oftast bara några timmar.

    Jag är så less på att känna mig fet o ofräsch, är inne i en riktig livskris. Sur o tvär mest hela tiden. Åh, snart dags för en hel dag på jobbet, en söndag.. blä...

    Ge mig era bästa tips, om det finns fler som jag därute som faktiskt lyckats komma ur sockerträsket.

  • Svar på tråden Hatar min kropp, hatar mitt beroende, mår skit...
  • gelvin

    Jag vägde 120 kg i 2013 och en dag så köpte jag en skinnjacka och då stog jag framför spegal o kollade på mig o då såg jag min medja usch va jag hatade min kropp o sen dess bestämde jag mig att jag måste göra nåt åt o sen är minlängd bara 170 så som en fotball ut typ.
    syfte med denna historian är att du måste bestämma dig själv om du vill ändra på det elr ej jag har vänner som har resturanger occ caffet men då betyder detta inte att dem måste käka allt som finns där man ska lära sig hålla dt var svårt för mig oxå skit jobbigt men kom över det sedan 2013 och nu håller min vikt til 70 elr ibland går det upp till 72,73 men försöker alltid hålla mig 70.
    Ett tips skaffa dig våg och ha håll koll på din vikt.
    Tro mig har varit där och testade några fettförbräning kosttillskot osv men dem funkar bara och du inte bara äter och sitter tyvärr
    Nåt mer undrar du fråga på bara:)

Svar på tråden Hatar min kropp, hatar mitt beroende, mår skit...