• lilagrodautanben

    Testlagret spökstreck eller riktigt?

    Svårt att få en bra uppladdning men är på äl11 idag och fick detta med testlagret.. 1,5 år har vi försökt.. är det äkta tro eller ett spök? Mer rosa irl

  • Svar på tråden Testlagret spökstreck eller riktigt?
  • närkommertrean

    Jag har svårt att se för att bilden är suddig. Men jag har aldrig fått spökstreck med Testlsgrets stickor och har använt dem vid alla 5 graviditeter. Som tidigast har jag fått plus på äl+10. Håller tummarna!

  • lilagrodautanben

    Tack för ögon iaf! Ja kvalitén blir jättedålig när man laddar ipp.. kanske bättre här?


    närkommertrean skrev 2019-01-20 13:16:08 följande:

    Jag har svårt att se för att bilden är suddig. Men jag har aldrig fått spökstreck med Testlsgrets stickor och har använt dem vid alla 5 graviditeter. Som tidigast har jag fått plus på äl+10. Håller tummarna!


  • lilagrodautanben

    Okej.. nä det är den knte, har helt värdelös kamera..


    millow skrev 2019-01-20 14:00:51 följande:

    Jag ser ingenting tyvärr. Är bilden redigerad?


  • Niila

    Såg tydligt streck på den första bilden. Sista såg jag ingenting på. Svårt det där när det är på bild! Håller tummarna:)

  • lilagrodautanben

    Tack! Nä den vändes och kvaliten är så dålig när jag laddar upp!


    Niila skrev 2019-01-20 16:03:08 följande:

    Såg tydligt streck på den första bilden. Sista såg jag ingenting på. Svårt det där när det är på bild! Håller tummarna:)


  • Niila


    Jag ser ett streck. Inte supertydligt men ser det. Testa imorgon igen:) Med morgonurin!
  • lilagrodautanben

    Ja jag ska göra det, bad maken köpa ett när han slutar jobba så kan jag testa imorgon bitti :)


    Niila skrev 2019-01-20 16:23:05 följande:

    Jag ser ett streck. Inte supertydligt men ser det. Testa imorgon igen:) Med morgonurin!


  • lilagrodautanben

    Neg på digital för tre dagar sen, svagt pos igår med testlagret igen.. fattar ingenting..


    Niila skrev 2019-01-23 15:58:43 följande:

    Hur har det gått?:)


Svar på tråden Testlagret spökstreck eller riktigt?