• babydreams

    Pottbild, ser ni könet?

    Har BF om en månad drygt och vi tog ej reda på könet vid rul då vi ej var speciellt nyfikna och kunde hålla oss. Men enda sen jag fick denna bild efter rul har jag verkligen varit extremt nyfiken. Så vad tror ni det är ? Pojke eller flicka ? Och svara inte hen för guds skull :?D

  • Svar på tråden Pottbild, ser ni könet?
  • Aducia

    Jag skulle säga flicka om jag jämför med vår sons kön. Men det är svårt att se tydligt eftersom benen ligger så tätt ihop samt navelsträngen där den är. Vad sa barnmorskan? Måste ju ha varit tydligare när hon rörde runt lite med ultraljudet tänker jag


    BF 21/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • babydreams
    Aducia skrev 2019-01-21 00:44:25 följande:

    Jag skulle säga flicka om jag jämför med vår sons kön. Men det är svårt att se tydligt eftersom benen ligger så tätt ihop samt navelsträngen där den är. Vad sa barnmorskan? Måste ju ha varit tydligare när hon rörde runt lite med ultraljudet tänker jag


    Misstänker tjej med då jag inte såg någon snopp eller pung under ultraljudet, hon bad oss aldrig kolla bort heller.. men ville ju som sagt inte veta så hon sa ju inget. Visste inte att hon hade tagit en bild underifrån, minns inte att hon ens var där och kollade men fick ju denna bild skickad till mig efteråt så.. aja spännande att se vem det är som kommer ut :)
  • Aducia

    Jaha okej men jag tycker det ser ut som flicka för på vår pojk var det väldigt tydligt med att det stack ut något. Haha. Han ville verkligen visa upp sig xD


    BF 21/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
Svar på tråden Pottbild, ser ni könet?