• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång tid innan ni fick plus?
  • Anonym (K)

    Jag röstade 1-3 månader för att det har stämt på flest graviditeter, men inte alla.

    1:a första försöket, 2: tredje försöket, 3:e andra försöket, 4:e oplanerad och 5:e åttonde försöket.

  • Anonym (3)

    Första: oplanerad

    Andra: 1a försök

    Tredje: 3e försök

  • Jsv17

    Graviditet 1: 1:a försöket, MA

    Graviditet 2: 3:e försöket efter ma (4:e totalt) fick min son <3

    Graviditet 3: 3:e försöket, MF

    Graviditet 4: 2:a försöket efter MF (5:e totalt) Är i v.8 nu


    Pojke 9-12-17
  • kinaamirb
    mangon skrev 2019-01-27 07:40:54 följande:

    1a: 3 veckor efter spiraluttag.

    Nu kliver vi in på försök nr 7 till syskon :/


    Blev också gravid med sonen 1a försöket efter pillerstopp. Nu är vi inne på 9e försöket med syskon

    ... så jag vet hur det känns! Bim nästa helg, vågar inte ens hoppas längre....
  • mangon
    kinaamirb skrev 2019-01-27 10:32:05 följande:

    Blev också gravid med sonen 1a försöket efter pillerstopp. Nu är vi inne på 9e försöket med syskon

    ... så jag vet hur det känns! Bim nästa helg, vågar inte ens hoppas längre....


    Det är tufft varje månad när det inte tagit sig och man känner sig SÅ uppgiven. Tankar om att det kanske ALDRIG tar sig. Att det inte är en garanti att få barn igen trots att man redan fått ett. Men jag hoppas och tror att det ska gå. Det gäller att ha tålamod. Snart är de vår tur. Hur gammal är sonen?
  • kinaamirb
    mangon skrev 2019-01-27 14:00:04 följande:

    Det är tufft varje månad när det inte tagit sig och man känner sig SÅ uppgiven. Tankar om att det kanske ALDRIG tar sig. Att det inte är en garanti att få barn igen trots att man redan fått ett. Men jag hoppas och tror att det ska gå. Det gäller att ha tålamod. Snart är de vår tur. Hur gammal är sonen?


    Ja men eller hur, blev verkligen SÅ ledsen senaste mensen. Så nu känns det bara jobbigt att bim närmar sig.... ja, det känns bara svårt att hitta tålamodet, runtomkring mig blir exakt ALLA gravida eller har redan fått syskon osv... :( han är 2.5 år, blir 3 i juli. Eran då? :)
  • mangon
    kinaamirb skrev 2019-01-27 17:55:40 följande:

    Ja men eller hur, blev verkligen SÅ ledsen senaste mensen. Så nu känns det bara jobbigt att bim närmar sig.... ja, det känns bara svårt att hitta tålamodet, runtomkring mig blir exakt ALLA gravida eller har redan fått syskon osv... :( han är 2.5 år, blir 3 i juli. Eran då? :)


    Exakt samma här. Känns alla är gravida.....

    Vår dotter blev 3år nu i början av januari.

    Har beställt hem rosenrot och tänkte testa iallafall. Vill så gärna få plus nu!

    Har bim på tisdag . Bim -2 idag. Blankt test imorse så troligtvis inte tagit sig denna månad heller.
  • Anonym (123)

    1. Oplanerad

    2. Första försökergg

    3. 8e försöket

    Den tredje testade jag sista månaden både rosenrot samt consive plus när jag tillslut plussade. Vet inte om de var nåt av de eller bara rent slump att vi tillslut plussade.

  • nathalieejj

    1:a - andra försökt

    2:a - andra försöket

    3:e - vet ej än men om jag är gravid nu så andra försöket igen.

  • kinaamirb
    mangon skrev 2019-01-27 19:06:38 följande:

    Exakt samma här. Känns alla är gravida.....

    Vår dotter blev 3år nu i början av januari.

    Har beställt hem rosenrot och tänkte testa iallafall. Vill så gärna få plus nu!

    Har bim på tisdag . Bim -2 idag. Blankt test imorse så troligtvis inte tagit sig denna månad heller.


    Ja men bra att testa, har ju läst att det ska funka för många! Jag testat typ ALLT vid det här laget känns det som haha... nu känns det som en evig väntan till helgen. Åh vad tråkigt!! Hoppas det tar sig för oss båda snart!
  • Anonym (H)

    Är inne på 6e försöket och väntar på plusset ännu..

Svar på tråden Hur lång tid innan ni fick plus?