• Anonym (Spåtanten)

    Vill du bli spådd?

    Om ja så ställ era frågor här så återkommer jag ikväll!

  • Svar på tråden Vill du bli spådd?
  • Anonym (.)

    kommer jag få ett jobb, isåfall när ungefär? kommer jag kunna köpa hus? när träffar jag den stora kärleken?

  • Anonym (udda fråga)

    Jag blir gärna spådd och jag har en fråga som är lite udda, kanske bättre ställd till en medial som sysslar med sånt; hemsöks verkligen mitt barndomshem och skulle det verkligen sluta om jag flyttade dit? De som bor där nu påstår det.

    Annars är min stora fråga; Kommer barnet jag bär klara sig? 

  • Anonym (Spådd)

    Jag vill gärna bli spådd!

    Jag har länge vart sjukskriven o saknar jobb. Jag undrar om jag kommer få ngn bra anställning?

    Hur kommer mitt liv se ut :)

  • Anonym (nutiden)

    Då frågar jag: Kan du se något om hur jag lever just nu? 

  • Anonym (Gärna)

    Jag vill gärna bli spådd! Har främst tre funderingar:

    1) Jag är sjukskriven veckan ut, har varit det ett tag, kommer jag behöva fortsatt sjukskrivning och i så fall hur länge? Om inte, hur kommer det gå att arbeta?

    2) Klassikerfråga hör på FL: Kommer jag bli gravid? När? Kommer jag få behålla barnet? Kön?

    3) Kommer jag att byta jobb? Inom samma område eller inom något annat?

  • Anonym (Frågvis)

    1) kommer jag få fler barn? Hur många? Vilka kön?

    2) kommer jag fortsätta jobba inom akademin efter min doktorsexamen eller kommer jag lera mig ut till industrin?

    3) kommer mitt barn under sin uppväxt eller som vuxen ha besvär av det som upptäcktes på bb?

    4) kommer jag någonsin bli frisk från depressionen?

  • milkimi

    Hej! Hade en pojkvän och sambo i 10 år, men sen träffade jag en ny som jag nu varit med i 1 år. Är helt galen i min nya (mer kär än i min första till och med). Ville ha barn med mitt ex men nu vill jag ännu mer! Kan du se något? Mvh

  • milkimi
    SweeneyTodd skrev 2019-02-04 16:17:45 följande:

    Vilken bullshittråd. Man kan inte spå folk. 


    Läs inte då?
  • Juliii86

    Jag vet inte om du spår fortfarande men jag chansar ändå.

    Jag skulle vilja om min make vill ha fler barn och kommer jag att lyckas bli gravid med fryst embryo?

  • Lokkie

    Hoppas hopps du spå fortfarande. Vill gärna bli med barn med det går ingen bra. Hur ser det ut för mig på den planen:). Kram

  • vwmamman

    om jag blir gift, när kommer frieriet?

    hur många barn kommer ja ha när jag är 40?

    finns de en graviditet inom en snar framtid? (2 månader)

Svar på tråden Vill du bli spådd?