• Anonym (..)

    juni-Lee eller Jamielynn?

    vilket namn är finast?

  • Svar på tråden juni-Lee eller Jamielynn?
  • Anonym (Inget)

    Personligen gillar jag inget av dem, känns lite som att ni anstränger er att hitta på något unikt (som alla andra också gör) men om jag väljer på dessa två skulle jag ta Jamie Lynn, alltså två olika namn inte med bindestreck emellan

  • Anonym (..)
    Anonym (Inget) skrev 2019-02-06 09:38:33 följande:

    Personligen gillar jag inget av dem, känns lite som att ni anstränger er att hitta på något unikt (som alla andra också gör) men om jag väljer på dessa två skulle jag ta Jamie Lynn, alltså två olika namn inte med bindestreck emellan


    Jamie i förnamn och Lynn i andranamn alltså?
  • Anonym (Snälla nej)

    Ledsen ts, men det är fruktansvärda namn. Förstår att tanken är ett unikt och coolt namn, men det blir bara extremt smaklöst. Stackars barn, snälla låt bli.

  • Anonym (Inget)
    Anonym (..) skrev 2019-02-06 09:44:27 följande:

    Jamie i förnamn och Lynn i andranamn alltså?


    Precis, ni kan då säga namnen ihop om ni vill men det blir inte lika tydligt, sen kan hon kalla sig Jamie eller Lynn om hon inte vill att de ska sitta ihop när hon blir större
  • Anonym (Joråsåatte)

    Jag assosierar namnen till såkallade vuxenfilmer.

  • Anonym (oh no)
    Anonym (..) skrev 2019-02-06 09:29:23 följande:

    vilket namn är finast?


    Nej, bara nej!
    Eller tänker ni er en karriär inom country & western i Kentucky? 
  • Milyana
    Anonym (Snälla nej) skrev 2019-02-06 09:46:30 följande:

    Ledsen ts, men det är fruktansvärda namn. Förstår att tanken är ett unikt och coolt namn, men det blir bara extremt smaklöst. Stackars barn, snälla låt bli.


  • Anonym (Hahaha)

    Dezibelle, Lunabelle och nu dessa vidriga namnalternativ....tror det är någon som har lite för mycket fritid.

Svar på tråden juni-Lee eller Jamielynn?