• nathalieejj

    Jag vill bara gråååååtaaaa!! Jävla skit...

    Jahapp då sket sig denna månad också pågrund av förmodligen missad ägglossning. Min mens slutade i söndags, på måndagen förbjude jag ha äl sekret och ända fram till torsdag. Hade sex i onsdags men ägglossningsstickorna har inte visat något alls. Jahapp har nu idag krämiga flytningar och inser att jag har väl missat skiten..har en menscykeln på 26-28 dagar (äter även rosenrot) andra månaden nu. Ska egentligen ha äl söndag eller måndag på dag 13/14 men nu om jag haft äl kom den dag 9 eller 10! Jag är så jäääävla förbannad! Finns väl ingen chans alls nu att det blivit något..sista månaden man vill försöka och man missar? Great!

  • Svar på tråden Jag vill bara gråååååtaaaa!! Jävla skit...
  • Anonym (My)

    Om än stickorna Viasat negativt så tror jag inte ju haft ägglossning redan. Svårt att de hur det redan skulle ske dagen efter att mensen sluta.

  • nathalieejj

    Men då lär det endå vara kört eftersom dom fertila flytningarna redan varit?


    Anonym (My) skrev 2019-02-08 13:49:46 följande:

    Om än stickorna Viasat negativt så tror jag inte ju haft ägglossning redan. Svårt att de hur det redan skulle ske dagen efter att mensen sluta.


  • Orkide

    Lugna ner dig. När tror du att du har ägglossning egentligen.. Har du en cykel på 26-28 dagar så har du säkert äl någon gång mellan dag 12-14. Testa varje dag på samma tidpunkt från dag 8-9.

  • Anonym (Ehhh)

    Har du skrivit fel eller tror du att du har ägglossning dagen efter att mensen slutat?

    Det är högst troligt att ägglossning inte sker i samband med att mensen slutar utan säkert 12-16 dagar efter mensens första dag. Fortsätt med äl-testerna så kommer de säkert snart visa på ägglossning.

  • Anonym (Que?)

    Vaddå sista månaden man vill försöka? Vad menar du?

  • Anonym (.)

    Finns det någon speciell anledning till att ni inte kan ha sex varannan/var tredje dag för att säkerställa att ni inte missar ÄL?

  • nathalieejj

    Men jag har aldrig sagt att jag hade äl dagen efter mens? Vad har ni fått det ifrån? Jag BÖRJADE på äl sekret i måndags OCH funderade på ifall jag hade ÄGGLOSSNING IGÅÅÅR! Inte i måndags tack!! Det är fullt möjligt tydligen att ha äl på dag 10 även fast man har en cykel på 28 dagar..

  • nathalieejj

    Och anledningen till varför det var sista månaden att försöka var för att sen ska vi ha ett uppehåll ett tag, angår ju inte någon varför vi inte ska försöka mer, ni alla är inte så jävla stöttande direkt vad det låter som.

  • Anonym (......)
    GGN skrev 2019-02-08 15:48:45 följande:

    Du verkar ju halvt galen...

    Uppehåll men ni ska skaffa barn. Eller vet han inte att du slutat med p-medel?

    Bra att det inte blev nåt.


    Anonym (Que?) skrev 2019-02-08 15:21:20 följande:

    Vaddå sista månaden man vill försöka? Vad menar du?


    Många slutar försöka runt mars för att "slippa" bf i december... Gissar att så är fallet.
Svar på tråden Jag vill bara gråååååtaaaa!! Jävla skit...