• Anonym (LitenSnopp)

    Hur hemskt är det med en liten snopp tjejer?

    Hej tjejer. Jag undrar hur hemskt ni tycker att det är med små snoppar? Om ni skulle träffa en kille ni gillar med 12cm. Hur skulle ni reagera och tänka?

  • Svar på tråden Hur hemskt är det med en liten snopp tjejer?
  • Anonym (Tjej)

    Det är stort nog, inga problem.

    Typ 4-5 cm är ett problem. 12 är ju helt normalt.

  • Anonym (mr)

    Skulle tro att väldigt många har ungefär din size

  • Kullis
    Anonym (LitenSnopp) skrev 2019-02-08 22:23:14 följande:

    Hej tjejer. Jag undrar hur hemskt ni tycker att det är med små snoppar? Om ni skulle träffa en kille ni gillar med 12cm. Hur skulle ni reagera och tänka?


    Om man gillar en kille så spelar det absolut ingen roll.

    Dessutom är det, som andra skrivit, ganska normal längd. En tjej som tycker om dig skulle inte bry sig!
  • Anonym (H)

    Det finns mycket man kan göra med tunga och fingrar med! Om mår dåligt över din storlek, lär dig bemästra konsten att tillfredställa en kvinna oralt och med fingrar så ska du se att det inte blir mycket klagomål ;)

  • Kråkungen

    Betydligt viktigare än storleken är att mannen vet hur han ska göra för att det ska bli skönt :) Mycket hellre en man med mindre snopp som vet vad han gör, än en som har en stor, men som tror att det räcker bara med att han är välhängd. Och 12 cm är ju som sagt inte överdrivet liten :) Bästa sexet jag nånsin haft var med en man i din storlek, om inte t.o.m. lite mindre, så... :)

  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Gilla läget) skrev 2019-02-09 00:05:42 följande:

    Som man finns det ju inget att göra annat än att gilla läget.

    På en kvinna går ALLT att fixa.


    För mannens njutning, ja. Inte för hennes egen. Men ni kan ju också låta spruta in silikon eller göra en penisförlängning, det låter inte smärtfritt men om ni tror att allt en kvinna vill ha är några cm till så går det ju att åtgärda.
  • Anonym (Sofiiii)

    Det låter helt normalt för mig. Föredrar killar med små/normala penisar. Haft dem med större, men det gör mest ont. Lycka till!

  • Anonym (Beror på)

    Det skulle nog inte funka i längden. För en man med så liten kuk verkar enligt alla kuktrådar här på Familjeliv ha extremt dåligt självförtroende. Och män med dåligt självförtroende brukar vara jobbiga att leva med. Har han däremot liten kuk och bra självförtroende så är det helt okej.

Svar på tråden Hur hemskt är det med en liten snopp tjejer?