• Tilldorz

    Possessivt eller negativt?? Hjälp!

    Hej!

    Jag och min sambo försöker bli med barn. Har använt mig av clearblues digitala ägglössningstest och enligt dem hade jag äl 25/26 Januari. Första dagen på min senare mens var den 12 Januari.

    Tog ett test nu med morgonurin. Som jag förstår det har jag bim idag eller imorgon? Är detta test positivt eller negativt??? Jag har aldrig någonting plussat, Hjälp en okunnig snälla.. ????????

  • Svar på tråden Possessivt eller negativt?? Hjälp!
  • Tilldorz

    Det hade känts bättre om strecket var tydligare.. ska vänta några dagar och ta ett digitalt test.. eller vad tror ni?

  • dagg88

    Med ett sådant där tydligt sträck kan du ta digitalt nu. Helst med morgonurin eller att du håller dig några timmar.

    Grattis till pluset!

  • Anonym (men hjälp)

    Alltså om man inte ens kan läsa en instruktion om att två streck=gravid ett streck= inte gravid och sedan inte följa den enkla instruktionen och titta på bilderna som medföljer. Ska man verkligen ha barn då?!Obestämd

  • Kaol81
    Anonym (men hjälp) skrev 2019-02-10 14:49:05 följande:

    Alltså om man inte ens kan läsa en instruktion om att två streck=gravid ett streck= inte gravid och sedan inte följa den enkla instruktionen och titta på bilderna som medföljer. Ska man verkligen ha barn då?!


    Så kan man ju välja att skriva så klart.

    Men följdfrågan blir ju; om man inte ens kan läsa ett inlägg från en annan person utan behöva svara spydigt, dessutom utan att stå för vad man skriver. Ska man verkligen använda internet då?
  • Tilldorz
    Anonym (men hjälp) skrev 2019-02-10 14:49:05 följande:

    Alltså om man inte ens kan läsa en instruktion om att två streck=gravid ett streck= inte gravid och sedan inte följa den enkla instruktionen och titta på bilderna som medföljer. Ska man verkligen ha barn då?!


    Jag var i sån chock och lyckorus! Vilken lycka. ???? är man elak och dryg på nätet borde man inte heller ha barn. ????
Svar på tråden Possessivt eller negativt?? Hjälp!