• Anonym (Kön)

    Ni som haft sex 3-4 dagar innan äl, vilket kön blev det?

    Ja som rubriken :)

    Jag har fyra barn varav 1an är gjord på äl (konstaterat äl med vul)

    2an är flicka gjord fura dagar innan äl

    3an är flicka gjord 3 dagar innan

    Och minsta är pojke gjord samma dag som äl också konstaterat med vul.

    Så nu är jag nyfiken på era barn och när i förhållande till äl som dom blev till :)

  • Svar på tråden Ni som haft sex 3-4 dagar innan äl, vilket kön blev det?
  • Erla

    Första barnet: sex på äl. Blev en flicka.

    Andra barnet: sex dagen efter förmodad, men ej bekräftad, äl. Återstår att se vad det blev för en liten individ om en månad :)

  • Anonym (Kön)

    Tack för alla som delger er info /:)

  • Katxim

    Hej ni som fått flicka hafe ni sex två gånger alltså 4 dagar före äl och sedan 3 dagar för äl? Eller hade ni enbart sex 1 gång antingen 4-3 dagar före äl?

  • Anonym (Äl)

    Någon som har fått pojke nära äl, dvs sex 24 timmar innan äl samt på själva äldagen?

  • Ebo88
    Anonym (Kön) skrev 2019-02-09 16:05:31 följande:

    Inte enligt professor shettles. Då kan man påverka eftersom flickorna är tyngre och simmar saktare och pojkarna är lättare och mycket snabbare. Så har man sex långt från äl så dör pojkarna och flickorna hinner fram lagom till ägget släpper


    Jag hade sex 5 dagar innan äl och fick en pojke.

    De två andra är flickor och då har vi haft sex varannan dag från mensens slut upp till någon dag efter äl.
  • Anonym (Äl)
    Ebo88 skrev 2021-08-26 13:43:29 följande:

    Jag hade sex 5 dagar innan äl och fick en pojke.

    De två andra är flickor och då har vi haft sex varannan dag från mensens slut upp till någon dag efter äl.


    Hade ni sex en gång enbart när pojken blev till? Vad spännande då teorin säger att pojk spermier dör inom 24 timmar.
  • Ebo88
    Anonym (Äl) skrev 2021-08-26 13:48:30 följande:

    Hade ni sex en gång enbart när pojken blev till? Vad spännande då teorin säger att pojk spermier dör inom 24 timmar.


    Ja vi hade oskyddat sex, var inte alls planerat. Hade börjat pluggat 5 månader innan och tog tjänstledigt och allt, fick världens panik och chock.

    Då jag vet när jag brukar ha äl ungefär, så trodde jag att det var lugnt och tog inte ett dagen efter piller, men sen var mensen sen och ja..men nu har man lärt sig att man inte ska ta kroppen för given
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Äl) skrev 2021-08-26 12:46:33 följande:

    Någon som har fått pojke nära äl, dvs sex 24 timmar innan äl samt på själva äldagen?


    Yes, jag.
  • Anonym (Äl)
    Anonym (Yes) skrev 2021-08-26 14:17:56 följande:

    Yes, jag.


    Ok,då finns det hopp om att kanske få pojke. Hade sex 24 timmar innan samt på själva äl dagen, känner min kropp och är nästan säker på att jag hade äl då vi hade sex andra gången.
Svar på tråden Ni som haft sex 3-4 dagar innan äl, vilket kön blev det?