• Anonym (Sexuelltfrustrerad)

    Sambo vill nästan aldrig ha sex!

    Som rubriker lyder. Vi båda är över 20. Snarare 23 och 24 år gamla. Normal relation i övrigt. Dock har vi under det senaste året inte haft sex så ofta. Jag (kvinna) har stor sexlust, vill ha sex mer än 4ggr/vecka för att kunna fungera normalt. Min pojkvän/sambo tycker 1-2 gånger per månad är normalt och okej (så att man inte tröttnar enligt honom). Blir seriöst frustrerad, får inget utlopp för mina sexuella lustar! Vi använder inte ens leksaker, han gillar inte sånt/vill inte hålla på med sånt. Vet inte vad jag ska göra snart, blir tokig..

  • Svar på tråden Sambo vill nästan aldrig ha sex!
  • Anonym (Sexuelltfrustrerad)
    Anonym (.) skrev 2019-02-12 20:07:19 följande:

    Du får väl skaffa dig en älskare.


    Skulle aldrig fungera då jag inte vill bedra honom på ett sådant sätt
  • Anonym (Sexuelltfrustrerad)

    [quote=79439416][quote-nick]Anonym (.) skrev 2019-02-12 20:07:19 följande:[/quote-nick]Du får väl skaffa dig en älskare.

    Inte lätt heller att ha om man skulle velat det, då man är gravid..

  • Anonym (.)
    Anonym (Sexuelltfrustrerad) skrev 2019-02-12 20:10:54 följande:

    [quote=79439416][quote-nick]Anonym (.) skrev 2019-02-12 20:07:19 följande:[/quote-nick]Du får väl skaffa dig en älskare.

    Inte lätt heller att ha om man skulle velat det, då man är gravid..


    Jag vet en som gärna skulle vilja vara en gravid kvinnas älskare. ;)
  • Smiskmaskinen

    jag vet absolut inte vad din kille är för en snubbe, men om jag bara skulle vilja ha sex med min flickvän 1-2ggr/månaden betyder det i stort sätt att jag inte riktigt tänder på henne.

    Vad är han för en? Tränar han? Är han manlig? Onanerar han?

  • Anonym (Farsan)

    Jag som alltid vill ha sex i normala fall tycker sex med gravid sambo är rätt obehagligt. Vill inte alls som i vanliga fall. Om alls.

    (Att komma där med k*ken bara en liten bit från vår bebis känns inte alls bra.)

  • Anonym (Sexuelltfrustrerad)
    Smiskmaskinen skrev 2019-02-12 21:07:18 följande:

    jag vet absolut inte vad din kille är för en snubbe, men om jag bara skulle vilja ha sex med min flickvän 1-2ggr/månaden betyder det i stort sätt att jag inte riktigt tänder på henne.

    Vad är han för en? Tränar han? Är han manlig? Onanerar han?


    Han påstår att han tänder på mig men att mycket sex är uttjatat. Han tränar inte, jobbar som svetsare. Är manlig. Onanerar aldrig. Har fördömt mig när han har kommit på mig förut med att onanera. tycker inte om idéen att jag ville skaffa en dildo som vi skulle använda tillsammans, pga att den var större än hans och att det skulle kännas som någon annan har sex med mig. Hatar också att jag bara får vaniljsex när vi väl har sex.
  • Anonym (Sexuelltfrustrerad)

    [quote=79439628][quote-nick]Anonym (Farsan) skrev 2019-02-12 21:20:21 följande:[/quote-nick]Jag som alltid vill ha sex i normala fall tycker sex med gravid sambo är rätt obehagligt. Vill inte alls som i vanliga fall. Om alls.

    (Att komma där med k*ken bara en liten bit från vår bebis känns inte alls bra.)

    ja jo vissa känner ju så. Men detta har pågått längre än graviditeten.

  • Smiskmaskinen
    Anonym (Sexuelltfrustrerad) skrev 2019-02-12 21:23:00 följande:
    Han påstår att han tänder på mig men att mycket sex är uttjatat. Han tränar inte, jobbar som svetsare. Är manlig. Onanerar aldrig. Har fördömt mig när han har kommit på mig förut med att onanera. tycker inte om idéen att jag ville skaffa en dildo som vi skulle använda tillsammans, pga att den var större än hans och att det skulle kännas som någon annan har sex med mig. Hatar också att jag bara får vaniljsex när vi väl har sex.
    Aja, då är han väl bara en tråkmåns. Fortsätt leva så här eller hitta en annan (finns sjukt kåta killar där ute).
  • Enikk

    Jag har samma problem med min sambo hon är alltid trött och orkar inte och vill inte prata om.det heller jag själv har stor sex lust vet inte hur fixar man det

  • Anonym (Tja)
    Anonym (Sexuelltfrustrerad) skrev 2019-02-12 20:05:35 följande:

    Som rubriker lyder. Vi båda är över 20. Snarare 23 och 24 år gamla. Normal relation i övrigt. Dock har vi under det senaste året inte haft sex så ofta. Jag (kvinna) har stor sexlust, vill ha sex mer än 4ggr/vecka för att kunna fungera normalt. Min pojkvän/sambo tycker 1-2 gånger per månad är normalt och okej (så att man inte tröttnar enligt honom). Blir seriöst frustrerad, får inget utlopp för mina sexuella lustar! Vi använder inte ens leksaker, han gillar inte sånt/vill inte hålla på med sånt. Vet inte vad jag ska göra snart, blir tokig..


    Jag är i en likadan situation, min kille vill ha sex max en gång i månaden och det är ändå under bättre perioder. Ibland går det år däremellan. Vad du kan göra? Acceptera det eller gör slut. Vill han inte så vill han inte, det är bara att respektera hand önskan. Man kan inte pressa någon till att få mer lust, tvärtom. Sedan kan hans bristande lust bero på många olika orsaker men lyssna inte på SD-tomtarna här som vill förminska alla män till känslolösa sexmaskiner som måste prestera närsomhelst under dygnet oavsett om de vill eller inte. Han kanske är stressad, deprimerad, har naturligt lägre sexdrift, har negativa uppfattningar om sex efter dåliga erfarenheter, upplevt en strikt och skuldbeläggande uppfostran i barndomen, hat psykiska problem, reagerar på det kommande barnet - det kan var vad som helst. Du kan försöka få honom att tala om det och öppna upp sig om hur han känner, men pressa inte fram något för då drar han troligen undan sig ännu mer.
  • Anonym (Sexuelltfrustrerad)

    [quote=79439709][quote-nick]Smiskmaskinen skrev 2019-02-12 21:46:30 följande:[/quote-nick]Aja, då är han väl bara en tråkmåns. Fortsätt leva så här eller hitta en annan (finns sjukt kåta killar där ute).

    Älskar honom verkligen,bara sexbristen som stör mig. Vill inte hitta någon annan

  • Anonym (Sexuelltfrustrerad)

    [quote=79439794][quote-nick]Enikk skrev 2019-02-12 22:27:29 följande:[/quote-nick]Jag har samma problem med min sambo hon är alltid trött och orkar inte och vill inte prata om.det heller jag själv har stor sex lust vet inte hur fixar man det

    Man blir härdad, men visst är det jobbigt att inte få ha sex med sin partner

  • Anonym (Sexuelltfrustrerad)
    Anonym (Tja) skrev 2019-02-12 22:29:07 följande:

    Jag är i en likadan situation, min kille vill ha sex max en gång i månaden och det är ändå under bättre perioder. Ibland går det år däremellan. Vad du kan göra? Acceptera det eller gör slut. Vill han inte så vill han inte, det är bara att respektera hand önskan. Man kan inte pressa någon till att få mer lust, tvärtom. Sedan kan hans bristande lust bero på många olika orsaker men lyssna inte på SD-tomtarna här som vill förminska alla män till känslolösa sexmaskiner som måste prestera närsomhelst under dygnet oavsett om de vill eller inte. Han kanske är stressad, deprimerad, har naturligt lägre sexdrift, har negativa uppfattningar om sex efter dåliga erfarenheter, upplevt en strikt och skuldbeläggande uppfostran i barndomen, hat psykiska problem, reagerar på det kommande barnet - det kan var vad som helst. Du kan försöka få honom att tala om det och öppna upp sig om hur han känner, men pressa inte fram något för då drar han troligen undan sig ännu mer.


    Har försökt prata med honom om det,får inget vettigt svar. Vårat sexliv var mycket bättre för 1 1/2-3år sen. Han hade högre sexlust då. Vill inte bli ett sexlöst par utan kärlek med en bebis. Tycker han borde förstå att man ska passa på innan barnet föds
  • Anonym (Sexuelltfrustrerad)

    [quote=79439949][quote-nick]Anonym (Sexuelltfrustrerad) skrev 2019-02-12 23:33:52 följande:[/quote-nick]Har försökt prata med honom om det,får inget vettigt svar. Vårat sexliv var mycket bättre för 1 1/2-3år sen. Han hade högre sexlust då. Vill inte bli ett sexlöst par utan kärlek med en bebis. Tycker han borde förstå att man ska passa på innan barnet föds

    Menade att sexlivet var bra för över ett år sen

  • Anonym (Suck)

    Gör slut eller börja onanera. Svårare än så är det inte!

  • Anonym (Hur vet du?)
    Anonym (Sexuelltfrustrerad) skrev 2019-02-12 21:23:00 följande:

    Han påstår att han tänder på mig men att mycket sex är uttjatat. Han tränar inte, jobbar som svetsare. Är manlig. Onanerar aldrig. Har fördömt mig när han har kommit på mig förut med att onanera. tycker inte om idéen att jag ville skaffa en dildo som vi skulle använda tillsammans, pga att den var större än hans och att det skulle kännas som någon annan har sex med mig. Hatar också att jag bara får vaniljsex när vi väl har sex.


    Hur vet du att han inte onanerar? I många forum jag läst på senare tid, så verkar det väldigt vanligt att många killar/män föredrar att kolla porr isf att ha sex med sin partner. Sök på google så får du se massa trådar om det.
  • Underhill

    Onanera hur mycket du vill tänker jag oavsett vad din partner tycker om det. Bättre än alternativen :)


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (K30)

    Som tidigare talare har sagt så går det inte att pressa fram lust, det får nästan alltid motsatt effekt. Tjat om att man vill ha mer fungerar aldrig.


    Men jag förstår dig! du har behov och de måste i någon form få utlopp för! Det måste din partner också acceptera, lika som att du måste acceptera om han inte vill lika ofta.


    Så vad kan du göra? Onanera så mycket du vill! det är din kropp och du gör INGET FEL! hade han föredragit om du börja söka utlopp för dina sexuella luster på annat håll? nej såklart inte. Han måste dock förstå att om han inte vill ha sex med dig så kan han inte heller kontrollera ifall du då vill onanera istället, det är helt ditt val.

    Man kan givetvis prata lugnt om det, dvs att du sätter dig ner med han och pratar om att du och han har helt olika sexlust och att du också måste få ditt behov mött, inte bara hans. För som det låter nu så är det ju bara han som får som han vill, inte du.


    Köp en leksak som du gillar och onanera mellan gångerna, det är din rättighet och det får han acceptera, han kan ju gärna byta plats med leksaken om han känner för det som sagt.

Svar på tråden Sambo vill nästan aldrig ha sex!