• Eklund12321

    Gravidtest

    Kan jag få låna nåns öga att kolla på detta test. Jag har stirrat och stirrat tycker mig se men kan också inbilla mig. Visade en kompis som tyckte sig se också. Jag och sambos försöker bli gravida så kan vara så att jag inbillar mig för att jag så gärna vill.

  • Svar på tråden Gravidtest
  • LoveEver

    Jag tycker det ser ut som 2 streck ,, så såg det ut när jag tog test på min 2a .. åkte då till apoteket o köpte ett CB med indikator för veckor för att verkligen få svar .. så det är mitt tips till dig ;)
    lycka till och hoppas att det visar Gravid på nästa test också =)

  • Eklund12321

    Kan lägga till att jag mått illa på morgonen några dagar i rad, inte så att jag kräks men kännt mig illamående, men trodde att eventuellt ägglossning varit på väg eller så

  • Eklund12321
    LoveEver skrev 2019-02-15 12:52:29 följande:

    Jag tycker det ser ut som 2 streck ,, så såg det ut när jag tog test på min 2a .. åkte då till apoteket o köpte ett CB med indikator för veckor för att verkligen få svar .. så det är mitt tips till dig ;)

    lycka till och hoppas att det visar Gravid på nästa test också =)


    Glad jag blir att du också ser jag får nog ta en tripp till apoteket :)!
  • LoveEver
    Eklund12321 skrev 2019-02-15 12:59:21 följande:

    Glad jag blir att du också ser jag får nog ta en tripp till apoteket :)!


    Blev det ett nytt test ? =)
  • Eklund12321
    LoveEver skrev 2019-02-15 19:43:29 följande:
    Blev det ett nytt test ? =)
    ja köpte ett digitalt men tänkte vänta till imorgon för att få morgon urinet Tyst håller tummarna att det visar positivt Skrattande
  • Eklund12321
    Nandez skrev 2019-02-15 19:52:13 följande:

    Ser positivt ut.


    Linda2barnsmamma skrev 2019-02-15 13:19:19 följande:

    Tycker ja oxå ser 2 streck utan att behöva vinkla eller anstränga synen köp ett digitalt! Lycka till :)


    Spännande ???? köpte ett digitalt ska ta det imorgon bitti ????????
  • LoveEver
    Eklund12321 skrev 2019-02-15 19:48:26 följande:

    ja köpte ett digitalt men tänkte vänta till imorgon för att få morgon urinet  håller tummarna att det visar positivt 


    Vad spännande =)

    Vi håller tummarna =)=) du får hålla oss updaterade ;)
Svar på tråden Gravidtest