• Anonym (Undran)

    Är hon intresserad eller inbillar jag mig?

    En kollega på jobbet är yngre än mig och jag är smått förtjust i hen. Vi håller kvar blicken i varandra några sekunder längre när vi ler.Något som man inte gör normalt, det är ni vet nåt sånt man känner på sig.Det är en annan känsla när man ler mot varandra, går inte förklara ritkigt.

    En person runt omkring har nästan varit tvungen att säga till för att jag fick en fråga samtidigt som vi log mot varandra men varken jag eller hen märkte nåt.Vi bara tittade på varandra och fortsatte le.

    Jag hamnade ensam med hen på väg hem och då tittade inte hen på mig när vi prata märkte jag.Denna personen är väldigt blyg. Svårt för er att veta, det förstår jag men kanske ni har nån åsikt iaf gällande intresse från hens sida?

  • Svar på tråden Är hon intresserad eller inbillar jag mig?
  • Anonym (Undran)

    Nej, det var inte jag.Blev fel där med rubriken såg jag nu haha

  • Tecum

    Vad är motivet för att använda hen istf han eller hon? Tror du att svaren blir annorlunda? Så länge du inte kan tal ur skägget finns ingen anledning att svara på din fråga.

  • Anonym (Undran)
    Tecum skrev 2019-02-15 19:13:17 följande:

    Vad är motivet för att använda hen istf han eller hon? Tror du att svaren blir annorlunda? Så länge du inte kan tal ur skägget finns ingen anledning att svara på din fråga.


    FY
  • Anonym (nyttp dwyoö)
    Anonym (Undran) skrev 2019-02-15 18:56:56 följande:

    En kollega på jobbet är yngre än mig och jag är smått förtjust i hen. Vi håller kvar blicken i varandra några sekunder längre när vi ler.Något som man inte gör normalt, det är ni vet nåt sånt man känner på sig.Det är en annan känsla när man ler mot varandra, går inte förklara ritkigt.

    En person runt omkring har nästan varit tvungen att säga till för att jag fick en fråga samtidigt som vi log mot varandra men varken jag eller hen märkte nåt.Vi bara tittade på varandra och fortsatte le.

    Jag hamnade ensam med hen på väg hem och då tittade inte hen på mig när vi prata märkte jag.Denna personen är väldigt blyg. Svårt för er att veta, det förstår jag men kanske ni har nån åsikt iaf gällande intresse från hens sida?


    Det blir faktiskt lättare att svara på frågan om du talar klarspråk om det handlar om en han eller en hon.
  • Anonym (förslag)

    "Du, jag gillar att prata med dig, kan vi inte ta en fika efter jobbet idag?" är mitt förslag att du frågar hen på måndag. Ingen här kan veta om hen är intresserad. Jag skulle förmodligen reagera så om det inte var någon jag kände väl sen innan. 

    Jag är så nu, jag har fallit lite smått för en som är på samma hobby som jag. Jag säger skitdumma saker av nervositet, har svårt att titta på honom osv. Och när vi väl pratar babblar jag som fan! Helt jäkla puckat beter jag mig! 

    Jag är kvinna. 

  • Chattisen

    Undviker hen ögonkontakt så är hen säkert blyg och /eller bara rädd att avslöja sina känslor för dig. Gissar på ett intresse.

  • Chattisen
    Anonym (Undran) skrev 2019-02-15 18:56:56 följande:

    En kollega på jobbet är yngre än mig och jag är smått förtjust i hen. Vi håller kvar blicken i varandra några sekunder längre när vi ler.Något som man inte gör normalt, det är ni vet nåt sånt man känner på sig.Det är en annan känsla när man ler mot varandra, går inte förklara ritkigt.

    En person runt omkring har nästan varit tvungen att säga till för att jag fick en fråga samtidigt som vi log mot varandra men varken jag eller hen märkte nåt.Vi bara tittade på varandra och fortsatte le.

    Jag hamnade ensam med hen på väg hem och då tittade inte hen på mig när vi prata märkte jag.Denna personen är väldigt blyg. Svårt för er att veta, det förstår jag men kanske ni har nån åsikt iaf gällande intresse från hens sida?


    Dessutom underbart att du i rubriken skriver Hon, men i inlägget skriver Hen.. sånt älskar jag, dolda subjektiva budskap ;) hehe kul!
  • Anonym (Undran)
    Chattisen skrev 2019-02-15 20:41:59 följande:

    Dessutom underbart att du i rubriken skriver Hon, men i inlägget skriver Hen.. sånt älskar jag, dolda subjektiva budskap ;) hehe kul!


    Inte så svårt o gissa haha, såg det efteråt : D.Tack för ditt svar!
Svar på tråden Är hon intresserad eller inbillar jag mig?