• Anonym (Hopplöst läge.)

    Fler som inte haft sex på över 10 år?

    Finns det fler män och kvinnor som inte haft sex på 10 år eller mer?

  • Svar på tråden Fler som inte haft sex på över 10 år?
  • Anonym (Ja)

    Ja, det har gått längre perioder än så utan sex i mitt liv. Men jag överlevde.

  • Anonym (/)

    Jag har aldrig haft sex och är nästan 36. Räknas det?

  • Anonym (/)
    Anonym (/) skrev 2019-02-15 20:25:49 följande:

    Jag har aldrig haft sex och är nästan 36. Räknas det?


    Och ja, jag har också överlevt.
  • Anonym (andrasorteringen)

    12 år sen jag blev av med oskulden, var 35. Bara legat den gången.

  • Anonym (Tior)

    Hade mycket sex när jag var ung. Men är snart uppe i 10 år. Stor chans att jag aldrig kommer ha det igen. Saknar det inte speciellt mycket. Saknar inte närheten heller.

  • Anonym (Inte tio år men..)

    När jag och min sambo träffades för snart 5 år sedan hade vi vilt sex och ofta! Vi var öppna om våra sex fantasier med mer. Men nu efter snart 5 år tsm har vi inget sexliv alls! Vi har närheten med kramar och pussar och kärleken för varandra. Min sambo vill gärna ha sex men jag har varit ärlig och sagt att jag inte vill. Jag är kåt ibland och kan ta på mig själv och få orgasmer. Men själva tanken på att ha sex finns inte där. Jag känner inte för det helt enkelt. Jag vill ge min sambo sex men jag tänker inte tvinga fram nått som inte finns där. Vill hemskt gärna hittat tillbaka till vårat heta sex men HUR?? Känns helt omöjligt! Här till och med funderar på att låta hen få vara intim med ngn annan. Men innerst inne så skulle jag bli skit svartsjuk och troligtvis slå den som min sambo var med på käften.

    Någon som varit där jag är och hitta tillbaka utan att ligga med andra??

  • Anonym (Hopplöst läge.)
    Anonym (Inte tio år men..) skrev 2019-02-15 20:53:59 följande:

    När jag och min sambo träffades för snart 5 år sedan hade vi vilt sex och ofta! Vi var öppna om våra sex fantasier med mer. Men nu efter snart 5 år tsm har vi inget sexliv alls! Vi har närheten med kramar och pussar och kärleken för varandra. Min sambo vill gärna ha sex men jag har varit ärlig och sagt att jag inte vill. Jag är kåt ibland och kan ta på mig själv och få orgasmer. Men själva tanken på att ha sex finns inte där. Jag känner inte för det helt enkelt. Jag vill ge min sambo sex men jag tänker inte tvinga fram nått som inte finns där. Vill hemskt gärna hittat tillbaka till vårat heta sex men HUR?? Känns helt omöjligt! Här till och med funderar på att låta hen få vara intim med ngn annan. Men innerst inne så skulle jag bli skit svartsjuk och troligtvis slå den som min sambo var med på käften.

    Någon som varit där jag är och hitta tillbaka utan att ligga med andra??


    Kan du tänka dig honom med en annan om du får se på? Kanske en lösning.
  • Anonym (Inte tio år men..)
    Anonym (/) skrev 2019-02-15 20:25:49 följande:

    Jag har aldrig haft sex och är nästan 36. Räknas det?


    Får jag fråga varför? Eller alltså du kanske inte har hittat rätt eller av religiösa skäl?
  • Anonym (Inte tio år men..)
    Anonym (Hopplöst läge.) skrev 2019-02-15 21:02:48 följande:

    Kan du tänka dig honom med en annan om du får se på? Kanske en lösning.


    Nej. Jag skulle bli lika svartsjuk. Önskar att jag var ok med det. Men jag älskar min sambo och vill inte se det. Ibland tänker jag att jag borde bara låta det hända. Men de gångerna jag har sagt "halvt på skämt" att typ "du kanske borde vara med ngn annan sexuellt" Så har sambon sagt nej och "det skulle jag aldrig göra, vill inte vara otrogen"
  • Anonym (Ja)
    Anonym (/) skrev 2019-02-15 20:25:49 följande:

    Jag har aldrig haft sex och är nästan 36. Räknas det?


    Jag hade sex först vid 30. Tro mig, sex är förbannat överreklamerat, fantasierna och längtan efter sex innan man har haft det var helt klart bättre än verkligheten, som inte kunde leva upp till förväntningarna. Ibland önskar jag att jag aldrig hade börjat ha sex överhuvudtaget.
Svar på tråden Fler som inte haft sex på över 10 år?