• Kalleh

    Oskuld

    När brukar man bli av med den? Jag tycker att tjejer inte vågar nått.. Är det 100% ovanligt att äldre tjejer gillar yngre killar i smyg?

    Bara några frågor som ja vill ha svar på :)

    Obs är mogen för min ålder

  • Svar på tråden Oskuld
  • Anonym (Stressa inte)
    Kalleh skrev 2019-02-19 20:20:08 följande:

    När brukar man bli av med den? Jag tycker att tjejer inte vågar nått.. Är det 100% ovanligt att äldre tjejer gillar yngre killar i smyg?

    Bara några frågor som ja vill ha svar på :)

    Obs är mogen för min ålder


    Hej, du är 13 och har precis kommit in i puberteten, hormoner rusar och saker som sex blir intressant. Är ytterst tveksam till att du är mogen för din ålder trots att du själv ser det så, sex är inte något man ska stressa fram även fast man tycker det verkar spännande. Du är byxmyndig vid 15 års ålder, skulle rekommendera dig att vänta tills dess, och även längre än så om du orkar.

    Ang att äldre tjejer gillar yngre killar beror på många olika faktorer, och jag vet inte riktigt hur mycket äldre du syftar på heller, men om du skulle ha sexuellt umgänge med någon som är över 15 när du är under 15 kan detta räknas som våldtäckt då du är minderårig. Är personen mycket äldre än 15 räknas denna personen även som pedofil.

    Mitt tips till dig är att låta allt sånt komma när det kommer, att inte stressa fram det för jag lovar dig att i framtiden kommer du ha massa sex, och inte förstå varför du stressade så mycket över det i så tidig ålder.
Svar på tråden Oskuld