• Anonym (Lick)

    Gillar ni kvinnor att bli slickade och får det er att komma?

    Nu som inte gillar det. Skriv gärna varför.

    Ni som gillar det och får orgasm av det, är dom starka eller mindre stark än vid samlag?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar ni kvinnor att bli slickade och får det er att komma?
  • Anonym (S)

    Det är superskönt att bli slickad, för mig kan det ändå ta lite tid innan jag kommer. Jag kan inte få orgasm vid enbart samlag, måste ha klitorisstimulering. Skönt att bli slickad till orgasm först och sen ha samlag. Tror det är ganska vanligt att behöva klitorisstimulering för att komma.

  • Anonym (H)

    Jag älskar det! Men kan aldrig komma om det inte är jag själv som gnuggar på klitoris. Har aldrig kommit vid penetrerande sex och sällan när någon annan tar mig på klitoris eller slickar. Jag behöver öka och sakta ner takten så många gånger att det bara blir tjatigt och avtändande om jag måste instruera och förklara för den andre vid klitorisstimulering.. Kan dessutom inte slappna av.

  • Anonym (Kvinna 40år)

    Det är helt ok och ibland älskar jag det, men det beror mer på att hela situationen är upphetsande. Att bara bli slickad är ok, för att det ska bli riktigt skönt vill jag ha fingrar i mig som pullar hårt samtidigt som han slickar. Jag kommer snabbt och många gånger. 

  • Anonym (Kvinna35)

    Om det är med någon som vet hur jag vill bli slickad kan det vara det bäst som finns. Det tar trots det lite tid innan jag kommer. Där ingen finns det inget som får mig att komma direkt. Jag behöver tid för att byggga upp orgasmen.

  • Anonym (Jill)

    Tycker det är tråkigt. Får hellre klitoris stimulerad med fingrarna.

  • Anonym (Man)

    Jag gillar att ge, men ibland vill tjejen avbryta och få upp mig från hennes sköte. Hon stönar och njuter och kommer ibland, jag vet inte om hon bara inte vill bli avslutad med munnen eller att hon tycker det tar för lång tid, så hon vill skona mig mot kramp i tungan. Jag har dock inga problem att slicka 30-40 minuter om det så krävs.

  • Anonym (Lotta)
    Anonym (S) skrev 2019-02-21 23:49:36 följande:

    Det är superskönt att bli slickad, för mig kan det ändå ta lite tid innan jag kommer. Jag kan inte få orgasm vid enbart samlag, måste ha klitorisstimulering. Skönt att bli slickad till orgasm först och sen ha samlag. Tror det är ganska vanligt att behöva klitorisstimulering för att komma.


    Kunde varit jag som skrev. Jag funkar på precis samma sätt - och som tur är har jag en partner som gillar att slicka. Jag tror att en man måste gilla att slicka för att göra det bra. Flört
  • Anonym (S)
    Anonym (Lotta) skrev 2019-02-22 08:54:18 följande:

    Kunde varit jag som skrev. Jag funkar på precis samma sätt - och som tur är har jag en partner som gillar att slicka. Jag tror att en man måste gilla att slicka för att göra det bra. 


    Jag har också en partner som slickar riktigt bra, han har ju lärt sig hur jag funkar och vi tycker om att ge varann njutning.
Svar på tråden Gillar ni kvinnor att bli slickade och får det er att komma?