• Planerarbarn19

    Hur påverkar nocco?

    Hur påverkas jag som dricker Nocco varje dag och försöker bli gravid? 180mg koffein är de i en burk.

    Är alltså inte gravid än utan försöker bli.

  • Svar på tråden Hur påverkar nocco?
  • Anonym (N)

    inte ett skit. Koffein har ingen påverkan på fertiliteten

  • Anonym (biede)

    Provade Nocco, inte gott alls, de borde tillsätta lite socker i.

    Men utöver att det smakar illa så tror jag inte det skulle påverka eventuell graviditet.

  • Anonym (N)
    Nathaliejj skrev 2019-02-24 19:14:59 följande:

    Max 1 per dag är ok men det säga minska fertiliteten med nästan 50% med för mycket.


    vilket skitsnack. Nej det gör det verkligen inte.
  • Nathaliejj

    Jävlar vilket skitsnack va? Vissa säger 50 men endå 35. Läs på lite!


    Anonym (N) skrev 2019-02-24 19:31:54 följande:

    vilket skitsnack. Nej det gör det verkligen inte.


  • Anonym (...)
    Planerarbarn19 skrev 2019-02-24 16:08:40 följande:

    Hur påverkas jag som dricker Nocco varje dag och försöker bli gravid? 180mg koffein är de i en burk.

    Är alltså inte gravid än utan försöker bli.


    Frågan är ju varför du dricker Nocco? Den ger dig ju inga fördelar, så varför inte skippa den om du nu vill ha barn o är orolig att den ger negativa effekter?
  • Anonym (biede)
    Anonym (...) skrev 2019-02-24 19:54:26 följande:
    Frågan är ju varför du dricker Nocco? Den ger dig ju inga fördelar, så varför inte skippa den om du nu vill ha barn o är orolig att den ger negativa effekter?
    Kan ju vara så att hon tycker det är gott.
  • Anonym (...)
    Anonym (biede) skrev 2019-02-24 20:03:20 följande:

    Kan ju vara så att hon tycker det är gott.


    Absolut. Men nu frågade jag ju henne å inte dig =D
  • Planerarbarn19
    Anonym (...) skrev 2019-02-24 19:54:26 följande:

    Frågan är ju varför du dricker Nocco? Den ger dig ju inga fördelar, så varför inte skippa den om du nu vill ha barn o är orolig att den ger negativa effekter?


    För jag inte tycker om kaffe :) jag styrketränar flera gånger i veckan och vill då ha i mig koffein för att jag känner att jag blir pigg av de o presterar bättre, sen tycker jag att det är gott! Hjälper även mot min migrän.
  • Anonym (0000)

    Inte just i samband med graviditet men ändå, ett par intressanta videos:








  • Anonym (N)
    Nathaliejj skrev 2019-02-24 19:43:38 följande:

    Jävlar vilket skitsnack va? Vissa säger 50 men endå 35. Läs på lite!


    många studier har gjorts om att chips ger cancer också och att man blir steril av mobilstrålning. Tro inte på allt du läser och hör
  • Nathaliejj
    Anonym (N) skrev 2019-02-24 20:33:55 följande:

    många studier har gjorts om att chips ger cancer också och att man blir steril av mobilstrålning. Tro inte på allt du läser och hör


    vi gör såhär, du tror på det du vill och jag på det jag vill SEN FÅR VI SE VAD HON TROR PÅ!
  • Anonym (...)
    Planerarbarn19 skrev 2019-02-24 20:29:51 följande:

    För jag inte tycker om kaffe :) jag styrketränar flera gånger i veckan och vill då ha i mig koffein för att jag känner att jag blir pigg av de o presterar bättre, sen tycker jag att det är gott! Hjälper även mot min migrän.


    Det är bara placebo =D de är skickliga på att sälja in onödiga saker till oss som tränar mkt.
  • Anonym (biede)
    Planerarbarn19 skrev 2019-02-24 20:29:51 följande:
    För jag inte tycker om kaffe :) jag styrketränar flera gånger i veckan och vill då ha i mig koffein för att jag känner att jag blir pigg av de o presterar bättre, sen tycker jag att det är gott! Hjälper även mot min migrän.
    Äh det räcker att du ska tycka det är gott för att du ska dricka det. Vartenda partikel man tar in i kroppen måste inte vara för nytta, ibland räcker det att det är gott.
  • Anonym (M)
    Planerarbarn19 skrev 2019-02-24 20:29:51 följande:

    För jag inte tycker om kaffe :) jag styrketränar flera gånger i veckan och vill då ha i mig koffein för att jag känner att jag blir pigg av de o presterar bättre, sen tycker jag att det är gott! Hjälper även mot min migrän.


    Jag tror det är lugnt, förstår att du vill dricka nocco innan träningen. Tränar också och det hjälper en faktiskt att prestera det där lilla extra. Om du ändå inte dricker kaffe så är det verkligen ingen fara. Jag drack nog 3 koppar kaffe per dag och en celsius då o då när jag ville bli gravid och det var inga konstigheter.
Svar på tråden Hur påverkar nocco?