• birgitt

    Jobb

    Hej Tråden. 
    Jag har en fråga som vill lägga ut i luften. Ledsen jag mår pyton rent ut sagt. 

    Det började med att jag slutade på ett jobb. Jag trivdes med allt och alla förutom chefen. Han pikade mig och ville att alla skulle skratta åt mig. Jag blev ledsen och gick vidare till nästa jobb. 

    Efter 3 veckor på det jobbet fick jag sluta där. Eftersom dom sa att dom inte hade pengar för att anställa mig. 

    Jag hitta ett annat jobb. Dom gav mig sparken eftersom en kund inte tyckte om mig. 

    därefter blev jag uppringd och tillfrågad om jag ville arbeta som telefonförsäljare. Efter 1 vecka slutade sälj chefen där. När jag jobbade där blev jag uppringd av ett annat telefon försäljar företag. Nu har jag börjat jobba där. Men ..... det är inte dom arbetsuppgifterna som står på kontraktet. Dom vill att jag ska göra precis samma sak som det senaste jobbet. Jag hade inte bytt jobb om jag skulle göra samma arbetsuppfter. 

    min kollega från mitt första  jobb vill att jag ringer chefen och säger att allt var mitt fel. att det var jag som det var fel på . så att jag kan komma tillbaka till jobbet. fast det var han som gjorde mig ledsen. chefen har enligt henne blivit bättre . 

    frågan i luften blir nu . Vad skulle du ha gjort ? 

    Jag mår APA. 

  • Svar på tråden Jobb
Svar på tråden Jobb