• junologue

    En Unge I Minuten på TV4Play

    www.tv.nu/program/en-unge-i-minuten

    Hej! En unge i minuten var ett program som gick 2011 på tv4, från förlossningsavdelningen i Västerås.

    Detta program har hjälpt mig och min fru jättemycket nu i väntan på vårat första barn. Dessvärre är det svårt att få tag på. Jag har lyckats få tag på alla avsnitt från hela säsongen förutom avsnitt 9 och 10.


    Jag kan gärna dela med mig av det 8 andra avsnitten, till den som skulle vilja ha. Men de 2 sista, finns det någon som har dom sparade och kan tänka sig att skicka över på ett eller annat sätt?

    Med vänlig hälsning

  • Svar på tråden En Unge I Minuten på TV4Play
  • krukmakarn

    Hej!

    Åh jag har bara hittat två på youtube och jag skulle så gärna vilja ha fler! Det är det bästa programmet för att förbereda mig inför förlossningen! Skulle bli så glad om du kunde skicka, kan du maila här? Tusen tack!!!

  • Sodergok

    Inte vad du efterfrågade men SVT har nyss släppt tre avsnitt som heter barnmorskorna. Också fina att se

  • Siass
    junologue skrev 2019-03-04 14:05:18 följande:

    www.tv.nu/program/en-unge-i-minuten

    Hej! En unge i minuten var ett program som gick 2011 på tv4, från förlossningsavdelningen i Västerås.

    Detta program har hjälpt mig och min fru jättemycket nu i väntan på vårat första barn. Dessvärre är det svårt att få tag på. Jag har lyckats få tag på alla avsnitt från hela säsongen förutom avsnitt 9 och 10.

    Jag kan gärna dela med mig av det 8 andra avsnitten, till den som skulle vilja ha. Men de 2 sista, finns det någon som har dom sparade och kan tänka sig att skicka över på ett eller annat sätt?

    Med vänlig hälsning


    Var hittade du de åtta första?
  • banqosmamma

    Är så sen med att se den här tråden, men har du möjligtvis kvar de där 8 avsnitten? Vill så gärna se!! 

Svar på tråden En Unge I Minuten på TV4Play