• Anonym (Ninnis)

    Hur grov är du i munnen i sängen?

    Hur grova är ni tjejer i sängen när ni har sex? Och känns det naturligt och självklart för er att vara det eller blir det konstigt?

    Och vad är det ni säger då när ni är grova i mun? Säger ni "slicka min fitta", "ge mig kuk", "knulla mig hårdare" eller vad? Eller är det bara porruttryck?

    Lite vilsen här...

  • Svar på tråden Hur grov är du i munnen i sängen?
  • Anonym (aldrig)

    Aldrig nånsin grov i munnen faktiskt. Sex ska ju vara något intimt och bra, det är det inte när jag tar med porr i sängen. Då blir det bara …… porr, inte sex mellan två som gillar varandra.

  • Anonym (Nix)

    Nej, är inte medvetet grov, det känns löjligt. Blir mer att jag berättar vad jag vill och ibland hur bra det känns. Vill ju få en bra upplevelse tillsammans med så mycket njutning det bara går. Är ju ingen porrfilm som skall spelas upp.

  • Anonym (Sara)

    Inte alls. Säger aldrig något grovt och skulle aldrig bli tänd på någon som gör det heller.

  • Anonym (Ninnis)

    Det är ju det här som är så svårt...att inte börja låta fånig och tillgjord. Som att försöka härma en porrfilm. Men i "stridens hetta"? Ingen som det bara helt plötsligt slinker ur grova ord?

  • Anonym (Kvinna)

    Jag älskar porrsnack i sängen.. och speciellt vid förspel. Älskar att höra och känna hur tänd den andra är och jag kan absolut vara grov i munnen :)

  • Anonym (C)

    Inte alls och vill inte att min kille ska vara det heller.

  • Walker90

    Både jag och min man är grova i munnen och älskar det. Det blir knulla mig, knulla min lilla fitta, knulla mig med din stora kuk, du är min kåta lilla slampa och liknande.

  • Gbgnyfiken

    Jag var för många år sedan tillsammans med en tjej som älskade och ville att jag skulle vara grov i munnen under sex. Det blev mycket kuk, fitta och knulla uttryck i sängen då. Blev väldigt grov i språket men för hennes skull inte min egen

  • Anonym (Lotta)

    Inte alls. Skulle kännas jättekonstigt och extremt avtändande. 

Svar på tråden Hur grov är du i munnen i sängen?